וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול המחליפים של הגליל, זה אפילו לא טיול

23.1.2006 / 21:28

מכבי ת"א סגרה את הסיבוב הראשון בליגת העל עם ניצחון 72:101 על הפועל גליל עליון, שגם לא הצליחה להוות יריבת אימון

המחזור ה-11 בליגת העל הושלם הערב במשחק בין מכבי ת"א להפועל גליל עליון בהיכל נוקיה. אלופת אירופה, שמתכוננת למשחק ביום חמישי מול ארמאני במילאנו, סגרה את הסיבוב הראשון ללא הפסד ועם עוד ניצחון גדול, 72:101.

תיאור המשחק

עוזר מאמן מכבי ת"א, דן שמיר, קיבל שוב את הקרדיט מפיני גרשון וניהל את המשחק. ניקולה וויצ'יץ' וג'יימי ארנולד הם הזרים שלא נרשמו הפעם בטופס המשחק. קירק פני, שדווקא נרשם, שוב התייבש על הספסל. בצד של הפועל גליל עליון, רשם המנג'ר עודד קטש היעדרות נוספת. האורחים, שסובלים מחסרונם של ליאור אליהו ואוצ'ה אנסונוו הפצועים, פתחו עם יפתח בליימן הצעיר בחמישיה. יורדן בוזוב הבולגרי לא נבהל מהמעמד והוביל את הגליל ליתרון 4:9. שרון ששון ומייסיאו באסטון התעוררו והובילו את מכבי ת"א למהפך וליתרון 14:20. אבישי גורדון החזיר את הגליל למשחק בשתי שלשות והצהובים סיימו את הרבע הראשון ביתרון 22:26.

מכבי ת"א רצתה להגיע כמה שיותר מהר לפער בטוח וברבע השני היא הזכירה יותר את מכבי ראשל"צ. מקבץ שלשות בראשות טל בורשטיין (4 מ-4 במחצית) הוביל את הצהובים ליתרון דו ספרתי, 34:45, אחרי 5:30 דקות. סשה בראטיץ' ויורדן בוזוב ניסו לצמק מהצד השני, אבל לא הרשימו באחוזים מהשדה. ג'יי סטרייט, שעלה כמחליף, לא היה מרוכז. ליוגב אוחיון, אולי הלהוט ביותר מבין שחקני הגליל, לא היה ממש עם מי לשחק. עמרי כספי עלה לשחק במכבי ת"א כבר ברבע השני, מה שסימן על גארבאג' טיים מוקדם מאוד. מכבי ת"א ירדה להפסקה ביתרון 44:58.

ברבע השלישי הגיע תורו של שרון ששון להוביל את קלעי מכבי ת"א. הוא עשה את זה בקלילות עם וויל סולומון ואחרי 6 דקות, כבר נפתח פער של 20 נקודות (49:69). גליל עליון סיימה את הרבע עם 11 נקודות בלבד.

הגליל ניסתה, מן הסתם, להעביר את הזמן ברבע האחרון, אלא שדן שמיר שלח לפרקט את נערי הפוסטר הנלהבים, שנהנו מכל רגע. אסף דותן, עמרי כספי ורגב פנאן שקלע שלשה, רק הגדילו את הפער. מכבי ת"א שוב עברה את רף 100 הנקודות וניצחה 72:101.

הירבו לקלוע למכבי ת"א: שרון ששון 18, מיסייאו באסטון 17, טל בורשטיין 15, וויל סולומון 13, עמרי כספי 9.

הירבו לקלוע לגליל עליון: סשה בראטיץ' 25, יורדן בוזוב 15, יוגב אוחיון 12.

שמיר: "פני עוד צריך להסתגל"

לשני המאמנים לא היו מן הסתם דברים יותר מדי מעניינים להגיד על המשחק עצמו. דן שמיר ממכבי ת"א התבקש להתייחס לסוגיית קירק פני, שאפילו מול הגליל לא קיבל יותר מדי הזדמנויות:

"קירק פני וג'יימי ארנולד נמצאים בסיטואציה לא פשוטה כי הם כמעט ולא משחקים בליגה. ג'יימי עולה בעיקר ביורוליג, אבל בסגנון המשחק שלנו, גארדים צריכים לעשות מגוון של דברים. פני צריך לסגל לעצמו כמה דברים חוץ מהקליעה. אני מקווה מאוד שזה יקרה. אנחנו רואים אותו יום יום ורואים שיפור. יש לו את הכלים לעשות את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully