וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון 5 רצוף לראשל"צ

הפעם על ר"ג. הפועל ת"א הפסידה לנהריה 79:69. בירנבוים: "זו השנה הקשה בקריירה שלי". גבעת שמואל - ירושלים 91:87

המחזור ה-11 בליגת העל, זה שגם יסגור את הסיבוב הראשון מבין שלושה, יצא לדרך. הפועל ירושלים, שכבר חושבת על שמינית הגמר בגביע יול"ב, הייתה אמורה לטייל באור יהודה מול גבעת שמואל. בסופו של דבר היא הזיעה במשך שלושה רבעים בהם הייתה בפיגור וניצחה רק 87:91. הפועל ת"א עדיין לא התרגלה להיכל נוקיה והפעם היא הפסידה שם לעירוני נהריה 79:69. אליצור אשקלון המשיכה ביכולת הנוראית שלה והפעם היא הפסידה לרמת השרון בבית 79:77. השניה, מכבי ראשל"צ, השיגה ניצחון חמישי ברציפות כשהביסה את עירוני ר"ג 62:85.

ביום שני תארח מכבי תל אביב את עודד קטש וגליל עליון. בשלישי תשחק ירושלים בבני השרון במשחק השלמה מהמחזור התשיעי.

בהפסקת המשחק בין מכבי ראשל"צ לעירוני ר"ג התקיימה הגרלת חצי גמר גביע המדינה, שיתקיים ב-16 לפברואר. מכבי ת"א תתמודד מול הפועל גליל עליון ובני השרון תתמודד מול הפועל ירושלים. ההגרלה היטיבה עם אנשי איגוד הכדורסל ואם לא יהיו הפתעות, נקבל מפגש גדול גם בגמר הגביע.

הפועל תל אביב - עירוני נהריה 79:69

אקס בני השרון, אלווין יאנג, ערך בכורה מחודשת בליגה כשפתח בחמישיה של עירוני נהריה, אבל דווקא הפועל ת"א הייתה זו שרצה בתחילת המשחק. שתי הקבוצות נראו רדומות משהו, אבל לכל אחת היה מי שיוביל אותה ברבע. בהפועל ת"א זה היה מרכוס האטן ואילו בנהריה אוטיס היל.

אלווין יאנג, ששוחרר משטרסבורג בגלל בעיות משמעת, היה רחוק מלשכנע וספג שלוש עבירות מהירות לפני שסופסל. בלעדיו ועם אוטיס היל שהמשיך ביכולת נהדרת, נהריה נהנתה מהעובדה שהיכל נוקיה היה שומם והצליחה לחזור למשחק ולהשוות ל-35:35.

ברבע השלישי נהריה כבר פתחה יתרון של שש נקודות, אבל מרכוס האטן דאג להשאיר את הפועל ת"א במשחק. בנהריה, היה זה תורו של ג'ייסון וולס לקחת שליטה ולהעלות ליתרון 50:59. הפועל ת"א הצליחה לצמק מעט את הפער בדקות הבאות, אבל שתי הקבוצות לא ממש הציגו יכולת משכנעת. הפועל לא ניצלה את ההזדמנויות שקיבלה לעשות מהפך. נהריה רק רצתה לגמור את זה ועשתה את זה עם ניצחון 69:79.

קלעו לנהריה: אוטיס היל 25, ג'ייסון וולס 18, קורי קאר 11, ברק פלג 8, אבי סוכר 7, אלווין יאנג ואורי קוקיה 4 כל אחד, עמית בן דוד 2.

קלעו להפועל ת"א: מרכוס האטן 24, גילי מוסינזון וג'רון רוברטס 12 כל אחד, רוג'ר פרינגטון 10, מושון יעקוסי וארז כץ (7 חטיפות) 4 כל אחד, גרי גנדל 3.

מאמן הפועל ת"א אפי בירנבוים אמר בסיום: "זו השנה הקשה בקריירה שלי. אנחנו כמו ילד שממלא בלון ובא לקשור אותו ופתאום האוויר יוצא. אנחנו לא מביאים מספיק ניצחונות וצריכים לדאוג לחיים שלנו. אני רוצה את הקטור רומרו, אבל הסוכן שלו עושה בעיות. אנחנו יודעים בדיוק איפה המגרעות שלנו. אני קורא להנהלה לשנס מותניים ולדאוג לנו. חשבתי שעם המעבר לנוקיה יהיה יותר כסף. אנחנו צריכים יותר כסף לחיזוק וזה לא קורה".

שאול איזנברג, יו"ר הפועל ת"א, הגיב על דבריו של בירנבוים: "שהמאמן ימצא שחקן. אז הוא דיבר עם הסוכן של רומרו, מה יוצא מלדבר? אנחנו עושים את המקסימום עם ההרכב שיש לנו, היה לנו חוסר מזל עם פציעות ובחירה לא נכונה של הזרים, נשפר את הסגל ויהיה בסדר".

מאמן עירוני נהריה אבי אשכנזי: "אנחנו צריכים לשפר את התיאום. אלווין יאנג הוא שחקן מפתח ולא שחקן משלים. אנחנו במקום שאנחנו צריכים להיות בו בטבלה וגם השנה נשיג את המטרות שלנו".

ג'ייסון וולס: "המטרה שלנו היא פיינל פור, אחרת לא נזכה בקרדיט, אבל אנחנו לא רוצים לסיים במקום הרביעי כדי לא לשחק נגד מכבי ת"א".

גבעת שמואל - הפועל ירושלים 91:87

אחרי ששיחררה את קווין פרימן הנבחן וללא ברנדאן יוז, גבעת שמואל פתחה עם טימי באוארס והזר החדש קני וויטהאד ולצידם יובל נעימי, שמצטיין במשחקים האחרונים.

בהפועל ירושלים חושבים כבר על אופוני ברי, היריבה הבלגית בגביע יול"ב. זו כנראה הסיבה שהירושלמים נראו די מבולבלים בפתיחת המשחק ואיפשרו לגבעה להשיג נקודות קלות. 6 דקות מפתיחת הרבע, היתרון עבר לירושלים כשרוג'ר מייסון ג'וניור טייל לו בצעד וחצי תחת מה שהיה אמור להיות שמירה צמודה והעלה ל-15:17. בגבעה לא ויתרו. וויין וואלאס וטימי באוורס, בכמה דקות וירטואוזיות במיוחד, עשו חיים קשים לירושלים והובילו את הגבעה ל-22:27 בסוף הרבע הראשון.

גבעת שמואל המשיכה ביכולת ההתקפית המעולה גם ברבע השני ואחרי 6 דקות, וויין וואלאס ואורן אהרוני העלה אותה ליתרון שיא של35:47. במחצית חלשה של הוראס ג'נקינס, להפועל ירושלים לא היו יותר מדי תשובות, אבל היא הצליחה לצמק ל-51:44 במחצית.

יובל נעימי, אחי אשתו של דני קליין, שגדל בירושלים והצטיין במשחק הליגה האחרון מול רמת השרון (20 נק'), המשיך להפציץ גם מול קבוצת המיליונים של ארקדי גאידמק וקיבע את מעמדו כתגלית הסיבוב הראשון בליגה. לדאבונו, טימי באוורס שרץ איתו במחצית הראשונה נרדם. לקראת סוף הרבע, ג'נקינס התעורר, אוסטין ומרקוביץ' תרמו בצבע , מתן נאור נתן הגנה ונקודות וירושלים הצליחה לצמק למינוס 3. חצי דקה לסיום הרבע השלישי, נעימי הוסיף שלשה נוספת וקבע 66:72.

המהפך המיוחל של הפועל ירושלים הגיע בתחילת הרבע הרביעי, בעיקר בזכות מאיר טפירו וארז מרקוביץ', שקבעו 76:78. במאני טיים, הנסיון בא לידי ביטוי. יובל נעימי איבד כדורים קריטיים ומאיר טפירו הראה כמה הוא אוהב את הדקות האלו. הכדורים של באוורס גם לא מצאו את הכתובת וכשמייסון ג'וניור קבע 76:81 בשלשה, 4:30 דקות לסיום, אפשר היה להבין שהפתעה כבר לא תצא מאור יהודה. טימי באוורס וחבריו (עם אחוזים מושלמים מהעונשין) עוד הספיק להציל את גבעת שמואל מגארבאג' טיים מביך, אבל זה היה מאוחר מדי. הפועל ירושלים ניצחה 87:91 והתפנתה למשחק הליגה הבא, כבר בעוד יומיים מול בני השרון (השלמה).

קלעו לירושלים: הוראס ג'נקינס 21 ו-7 אסיסטים, ארז מרקוביץ' 16, רוג'ר מייסון ג'וניור ומריו אוסטין 13 כל אחד, מאיר טפירו 12, מתן נאור 11, עידו קוז'יקרו 5.

קלעו לגבעת שמואל: טימי באוורס 21, יובל נעימי 20, וויין וואלאס וקני ווייטהד 15 כל אחד, אורן אהרוני 10, משה ברנר 4, דרור כהן 2.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מכבי ראשון לציון - עירוני רמת גן 62:85

האורחת מרמת גן, ללא איתי לב המורחק, לא הצליחה ליצור התקפות מסודרות ברבע הראשון, איבדה לא מעט כדורים ורשמה זריקות סתמיות לסל. מהצד השני, ראשל"צ ניצלה משחק חלש של אוואג'ובי וגארדנר וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 16:23.

ג'ייסון גארדנר התעורר ברבע השני ויחד עם קווין רייס הוביל את רמת גן לריצת 4:12, בדרך ליתרון 25:28. מהצד השני, ראשל"צ המשיכה לטטוח מהבחוץ כאשר דווקא הגבוהים היו אלה שעשו את זה (סניד ומתיוס) והחזירה לעצמה את היתרון בסיום המחצית, 33:34.

ברבע השלישי, ראשל"צ החזירה לעצמה יתרון בטוח הרבה בזכות מורן רוט ואור איתן ועלתה ל-42:56. רמת גן התפרקה לגמרי ומכבי ראשל"צ הציגה כדורסל משוחרר לגמרי והתחילה להלהיב את הקהל במהלכים של קבוצה וירטואוזית, זמובילה ב-20 נקודות הפרש. זה נגמר בניצחון 62:85, שהיה גם החמישי שלה העונה.

הירבו לקלוע למכבי ראשל"צ: עומר סניד 24 נקודות ו-16 ריבאונדים, ראיין סידני 21, מורן רוט 13, לי מתיוס 12, אור איתן 9.

הירבו לקלוע לרמת גן: קווין רייס 19, ג''יסון גארדנר 14, קי מדיסון 12, איתי גרינבוים 8, טונג'י אוואג'ובי 7.

אליצור אשקלון - רמת השרון 79:77

הזרים של רמת השרון לא ממש פגעו במחצית הראשונה ופינו את הבמה לרועי ברקוביץ' ויונתן שולדנברנד. זה לא הספיק מול אליצור אשקלון הקורסת. ברנדון קורץ לקח את העניינים לידיים, נהנה ממיסמאץ' בצבע והוביל את אשקלון ליתרון 33:40, אלא שרועי ברקוביץ' החזיר את רמת השרון למשחק. אשקלון ירדה להפסקה ביתרון 36:41.

פטריק אוקאפור חזר לעצמו ברבע השלישי והוביל את רמת השרון ליתרון 46:49. אשקלון חזרה להיות הקבוצה הנוראית שמחפשת את עצמה בכל מחזור ולא מוצאת. גם הזר החדש והמי יודע כמה במספר, אלווין סנואו, לא מצא את עצמו. הזרים היותר מיומנים של רמת השרון בראשות טרנס שאנון, דווקא כן מצאו את עצמם והגדילו ליתרון דו ספרתי ברבע הרביעי. אשקלון הצליחה לעשות קאמבק מדהים בדקה האחרונה ואחרי שלשות של טולברט ואורלנד בתוספת החטאות עונשין של רועי ברקוביץ', צימקה ל-77:74. 15 שניות לסיום, אלעד ענבר נשלח לעונשין וקבע 74:79. אשקלון שוב חזרה למשחק, אבל משה מזרחי החטיא זריקה עם הבאזר ורמת השרון ניצחה 77:79.

קלעו לרמת השרון: פטריק אוקאפור 16, דייויד לוגאן 14, רועי ברקוביץ' 13, אלעד ענבר 12, יונתן שולדברנד 11, טרנס שאנון 9, ג'רמי וויל ותומר אטלס 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully