וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה ועוד שש

29.12.2005 / 18:10

גם העונה המשיכו הנשים לשבור שיאים ולצמצם את הפער מספורט הגברים בעניין ובפופולריות. מערכת וואלה! ספורט מצדיעה

מריה שראפובה

המדורגת רביעית בעולם אומנם לא זכתה באף תואר גראנד-סלאם בשנה האחרונה, אבל עדיין נשארה אחת הטניסאיות המרתקות בענף. למרות הוותק שצברה, כל חבטה של שראפובה עדיין מצליחה לרגש את חובבי הטניס, ולאו דווקא בגלל הדיוק והעוצמה, אלא יותר בזכות גניחותיה הקולניות ועורה החלק. אוהדיה התאכזבו לשמוע כי פציעה בכתף אולי תמנע ממנה להשתתף באליפות אוסטרליה הפתוחה, אך התעודדו כשנתבשרו כי הטניסאית שמרה על גזרתה הספורטיבית למרות ארוחות חג המולד, ושעדיין שיערה בצבע דבש וחצאיותיה קצרצרות. ככל הידוע, אין לה חבר.

ב-2005: זכתה בשלושה טורנירים (דוחה, טוקיו וברמינגהאם), הרוויחה כשני מיליון דולר רק מטניס (לא כולל פרסומות) וחגגה באפריל את יום הולדתה ה-18, כך שההערצה המוגזמת כלפיה קיבלה חיזוקים ספורטיביים ומוסריים.

ניקי גודקס

מחפשים סיבה להתחיל להתעניין באופני הרים? האוסטרלים כבר מצאו אותה. הכירו את ניקי גודקס, 26, אחת הספורטאיות הפופולריות ביותר ביבשת הרחוקה, שהפכה את הקרוס קאנטרי לענף מרהיב במיוחד. גודקס היא אחת הרוכבות היחידות שמתמחה גם בעליות ("קרוס קאנטרי") וגם בירידות (סגנון ה"דאונהיל"), ואת פעילותה הרב גונית משלים תואר אוניברסיטאי בעיצוב גרפי. חייה של ניקי נחלקים בין קריירת דוגמנות לקריירה מקצועית. נודע כי בימים אלה מתנהל מאבק איתנים בין המאמן שלה לבין סוכנות הדוגמנות שלה, שדורשת שניקי לא תגזים עם הרכיבה ותתרכז בענף המשתלם באמת. גודקס, ספורטאית בנשמה, מתגאה להכריז שהיא "קודם כל רוכבת אופניים".

ב-2005: הרוכבת המוכשרת איבדה את תואר אלופת אוסטרליה בקרוס-קאנטרי (סיימה במקום השני), ולא נותר לנו אלא לאחל לה בהצלחה לקראת העונה הבאה. נמשיך לעקוב בעניין.

ג'נט לי

השחקנית הקוריאנית התחילה לשחק פול לראשונה ב-1989 אחרי שראתה את "צבע הכסף" עם טום קרוז. עם כניסתה לתחרויות מקצועיות הכפילה את החשיפה לענף בארה"ב והפיחה בו חיים, המארגנים עדיין מנסים לברר מדוע. כנראה נחשבת לשחקנית האטרקטיבית ביותר בסבב בזכות סגנון המשחק האמוציונלי והמהיר שלה והטראש-טוק שהיא מנהלת עם הקהל. מוכרת בעולם הביליארד כ"האלמנה השחורה" בגלל נטייתה לבגדי עור כהים ובזכות מבטה הקשוח. סובלת מעקמת, וידועה כפעילה בעמותות שתומכות במחקר המחלה.

ב-2005: לי מדורגת רביעית בעולם, אך השנה היא לא זכתה בשום טורניר גדול: מקום חמישי באליפות הניין-בול של ה-BCA, מקום תשיעי בגרייט לייק קלאסיק, מקום שביעי בקרוליינה קלאסיק.

הת'ר מיתס

לכדורגלנית בת ה-27 יש 50 הופעות בינלאומיות בנבחרת ארה"ב, והיא היוותה חוליה משמעותית בזכייתה במדליית זהב באתונה. שיחקה באוניברסיטת פלורידה, ונבחרה בדראפט על ידי פילדלפיה צ'ארג'. על אף המראה של "השכנה ממול", על הדשא מילס האמביציוזית היא החוליה הבטוחה בהגנה של פילדלפיה בליגת הכדורגל האמריקנית. סגנון משחקה הנחוש וחסר הפשרות מטיל מורא על כל חלוצות הליגה. למילס משחק ראש מצוין, בעיטה חזקה בשתי רגליים ושליטה מרשימה בכדור. ב-2005: הצעידה את פילדלפיה עד רבע גמר הפלייאוף עם שמונה בישולים.

לוקלני מקמייקלס

בגיל 18 הייתה לוקלני לאישה הצעירה ביותר שהשתתפה בתחרות איש הברזל - הגביע הקדוש של תחרויות הטריאתלון, ומאז השתתפה בתחרות עוד שמונה פעמים. התחום החזק שלה הוא הריצה, אך בשחייה היא חייבת לשפר את סגנון החתירה, שגוזל ממנה אנרגיות מיותרות. בעבר נשאלה על תחביב נוסף מחוץ לביאתלון, וענתה: "רכיבה על אופניים". היא ילידת הוואי, ושמה המקורי הוא לוקלני קואוליי מאקה מאי. לאף אחד אין מושג מה המשמעות, אך כשהיא מבטאת את זה, זה נשמע לא רע.

ב-2005: שוב הצליחה לסיים את תחרות איש הברזל, בשאר הזמן הצטלמה.

נטלי גולביס

החלה לשחק בגיל 4 תחת פיקוחו של אביה, שהפך למאמנה האישי. עלתה לכותרות לראשונה בעקבות רומן מתוקשר שניהלה עם בן רוטלסברגר, הקוורטרבק של פיטסבורג. מאוחר יותר נודעה בעיקר בעקבות לוחות שנה שפרסמה, שכללו תמונות חושפניות. וכך מעיד על עצמה נטלי גולביס, שחקנית הגולף האמריקאית: "אני לא רואה את עצמי כסמל מין. אני רואה את עצמי כספורטאית, וככזו אני מנסה לשווק את עצמי כאישה ספורטיבית. אני אוהבת שיש לי הרבה מעריצים, אני אוהבת לשחק מולם, אני אוהבת שהם קוראים בשמי ומעודדים אותי. כל מה שמביא אוהדים לצפות בי, כל דבר שייצור עבורי מעריצים, מבחינתי זה לגיטימי".

ב-2005: השתתפה ב-27 טורנירים, סיימה 12 מתוכם בעשירייה הראשונה, לא ניצחה באף אחד. סך כל הרווחים: למעלה ממיליון דולר. ההערכות הן כי גרפה סכום כפול ממכירת לוחות השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully