וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר מתקרבת לצ'לסי

17.12.2005 / 18:52

הניצחון 0:2 על אסטון וילה קירב את היונייטד 6 נקודות מהאלופה. בולטון עם 0:4 על אברטון, שלושער לאואן ב-2:4 על ווסטהאם

שבעה משחקים התקיימו היום (שבת) במחזור המשחקים ה-17 בליגה האנגלית, אבל המשחק המרכזי יגיע רק ביום ראשון, אז ארסנל תארח את צ'לסי בדרבי הלונדוני הגדול. הניצחון 0:2 על אסטון וילה צימצם את הפער בצמרת בין מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי ל-6 נקודות בלבד, ואם הונגרים יצליחו לגבור על המוריניוס מחר, אפשר אולי יהיה להתחיל לדבר על הפתיחה המחודשת של הפרמיירליג.

אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 2:0

לפני המשחק עמד רצף של 20 משחקים בהם MAN יונייטד לא הפסידה לוילה במשחקי הליגה, והרצף הזה רק גדל באחד היום. דיוויד אולירי עלה בהרכב הגנתי שלא נתן לקבוצתו לפתח התקפות ראויות לשמן לכל אורך המחצית השנייה, וגם כשהוסיף חלוץ שני, אנחל, שישחק לצידו של מילאן בארוש, זה היה בבחינת מעט מדי ומאוחר מדי.

בדקה ה-7 ווין רוני מצא את ג'י סון פארק ברחבה, והקוריאני בעט לקורה. שלוש דקות מאוחר יותר הכדור כבר פגש את הרשת. פלטשר הכניס כדור עומק מבריק בלב ההגנה של המארחים, שם שעט לו רוד ואן ניסטלרוי מול השוער, והקפיץ מעליו באמנות ברגל שמאל את הראשון, 0:1 למנצ'סטר, במה שהיה השער השישי של ההולנדי מול הוילה בחמשת המשחקים האחרונים.

כולם ידעו שהסיפור נגמר בדקה ה-51, כאשר פארק חדר לרחבה והשאיר לרוני, שהפציץ את הקורה הרחוקה ל-0:2. איך ידעו אתם שואלים? מאז שהגיע החלוץ הצעיר ליונייטד, בכל אחד מ-20 המשחקים שבהם הוא הבקיע - הקבוצה גם ניצחה. העונה עומד מאזנו על 8 מ-8. השדים האדומים מפחידים יותר בחוץ, שם ניצחו שבעה, הפסידו פעם אחת ועשו תיקו אחד.

אואן נתן בראש לפטישים

אברטון - בולטון 4:0

לאברטון אין מזל עם הישראלים. למרות שטל בן חיים צפה במשחק מהיציע בגלל כרטיסים צהובים, הפסידו הכחולים בגודיסון פארק לעוד "קבוצה ישראלית", אחרי ההפסד לווסטהאם של יוסי בניון באמצע השבוע. קווין דיוויס כבש לוונדררס בדקה ה-32, ואברטון, ששער של ג'יימס מקפאדן לזכותה נפסל, התפרקה. ג'יאניקופולוס היווני כבש צמד (75, 80), גארי ספיד כבש בפנדל (79), והקבוצה של סאם אלרדייס כבר עם 30 נקודות, 4 אחרי מנצ'סטר יונייטד שבמקום השני.


ווסטהאם - ניוקאסל 4:2

הזברות ממשיכות בצעידה שלהן במעלה הטבלה, הפעם עם ניצחון מרשים באפטון פארק, שהשווה את מספר הנקודות שלהם לזה של הפטישים. ווסטהאם, חזרה לא טוב לאפטון פארק אחרי שלושה משחקי חוץ, וספגה כבר אחרי 5 דקות את הראשון של מייקל אואן. סולאנו הפרואני בשער עצמי שני השבוע לזכות ווסטהאם השווה, אבל שער של אואן בנגיחה עם הפדחת סטייל ישראל של גרנט העלה את סונס ליתרון 2 דקות להפסקה. אלן שירר עשה 1:3 (66), מרלון הארווד צימק, אבל ניוקאסל סגרה עניין עם השלישי של אואן בדקה ה-90. בניון הוחלף בדקה ה-62.

שאר המשחקים:

וויגאן - צ'לרטון 0:3
אחרי חמישה הפסדים רצופים התפוצצה העולה החדשה על צ'רלטון. הנרי קאמארה הסנגלי כבש שלושער.


פולהאם - בלקבורן 1:2

פורטסמות' - ווסט ברומיץ' 0:1

מנצ'סטר סיטי - ברמינגהאם 1:4

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully