וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובים במספרים

עומר קהת

1.12.2005 / 14:30

עומר קהת בודק כמה קולעת יוסטון ללא טימאק, איך הולך לנוביצקי מאחורי קו השלוש, ומה הקשר בין ההפסדים של שיקגו לקרקס

הטוב הרע והמוזר

הטוב:

ג'ראלד וואלאס: בניצחון על וושינגטון הוא רשם 26 נקודות ב-10 מ-16 מהשדה, 14 קטיפות, 3 חטיפות ו-5 גגות, כולל חסימה אחת שתמצא את עצמה ברשימת החסימות הגדולות של העונה, כשתפס באוויר זריקה של אית'ן תומאס. עושה רושם שהפציעה שהשביתה את הפורוורד האנרגטי של שארלוט בובקאטס לחמישה משחקים מאחוריו.

אנטואן ג'יימיסון: קשה להחליט מה יותר מרשים, הצגת ה-25 ו-16 בהפסד מול אורלנדו או ה-22 וה-20 בניצחון על דטרויט (באחוזים רעים). אז במקום זה שימו לב לממוצע שלו בחמשת המשחקים האחרונים: 23.2 נקודות, 14.6 כדורים חוזרים, 1.6 שלשות ו-2.6 חטיפות, 5 דאבל-דאבלס, אבל המאזן של המכשפים במשחקים הללו עמד על ניצחון בודד מול ארבעה הפסדים.

הרע:

אנטוואן ווקר: בערב נוראי של 2 נקודות ב-1 מ-13 מהשדה, 3 ריבאונדים ואיבוד כדור בהפסד לדאלאס.

סטרומייל סוויפט: מה נסגר עם סטרו? ללא טימאק וראפר אלסטון, רבים ציפו מסוויפט לממש את הפוטנציאל הענקי ברגע שיקבל דקות. בינתיים, יש לו ממוצע של 9 ו-4 בקצת יותר מ-20 דקות למשחק, ועם פחות מחסימה אחת למשחק. הדקות לא עלו והפרודוקטיביות ירדה, והשיא היה בהפסד לאינדיאנה בו קלע 2 מ-5, (לא) קטף 0 ריבאונדים ואיבד 3 כדורים ב-16 דקות משחק. לא בשביל זה הביאו אותו העירה.

המוזר:

אנדרה מילר: בערב שכולו עשיריות, החטיא את כל 10 זריקותיו מהשדה, קלע 10 מהעונשין, קטף 10 ריבאונדים והשלים כמעט טריפל דאבל עם 9 אסיסטים. על הדרך הוא גם הוסיף 6 חטיפות בהפסד לניו ג'רזי.

אל הרינגטון: קלע 22 נקודות ב-10 מ-15 מהשדה ברבע הראשון מול סן אנטוניו. חבל שאחרי זה הוא החמיץ את כל 7 הזריקות הנותרות שלו והוסיף רק עוד נקודה אחת מהקו כדי לסיים את הערב עם 23 נקודות ו-9 ריבאונדים.

פוט דה בול אין דה סל

100: פורטלנד טרם הצליחה לפרוץ את מחסום 100 הנקודות העונה. זה מה שקורה כשהרכז שלך, סבסטיאן טלפייר, לא עושה את הקפיצה שציפו ממנו, וכשהסנטר שלך, ג'ואל פריזבילה, לא קולע ממטר.

86: זה מספר הנקודות בממוצע שקלעו הקינגס בחמשת הפסדיהם הראשונים, לעומת 110.3 למשחק בארבעת ניצחונותיהם. עם גולדן סטייט, פיניקס ואפילו הקליפרס, עושה רושם שהבית הפסיפי הולך לקום וליפול על היכולת ההתקפית של קבוצותיו.

83.4: המאזן של יוסטון ללא טימאק עומד על 7:0, ובמשחקים הללו היא קלעה 83.4 נקודות בממוצע. הרקטות על מסלול התרסקות.

46.6: זה אחוז הדיוק מהשדה של דירק נוביצקי עד כה. בהחלט נתון יפה לענק הגרמני עם הקליעה הרכה. אבל העונה הגרמני מתעלה על עצמו מחוץ לקשת, משם הוא קובר שלשות ב-46.9 אחוז. לא פלא שבאחוזים כאלה הוא מוצא מה-3 את הרשת 2.3 פעמים למשחק.

32: זה ההפרש שבו הובסה אינדיאנה מול שארלוט. לקח לבובקאטס 91 משחקים מאז הקמתם כדי לזכות בניצחונם הראשון מעל 30 הפרש. לממפיס גריזליס, לעומתם, לקח יותר מ-2 ארצות (קנדה וארה"ב), 2 ערים (ונקובר וממפיס) ומעל 600 משחקים כדי להשיג ניצחון מעל 30 הפרש.

כשהקרקס מגיע העירה

6: שיקגו יוצאת בכל תחילת עונה למסע במערב, שכולל שישה משחקים. זה לא בגלל שקובעי לוחות הזמנים שונאים את הקבוצה או משהו, אלא פשוט בגלל שאולם הכדורסל "היונייטד סנטר" משמש בית לקרקס שמגיע העירה כל שנה באותו תאריך. מאז 1999, העונה הראשונה פוסט ג'ורדן, מאזן הבולס במשחקים הללו עומד על 5 ניצחונות לעומת 41 הפסדים. העונה, הקבוצה הצליחה להעמיד מאזן 3:3, כששלושת הניצחונות מגיעים ברציפות, כולל אחד על האלופה מסן אנטוניו. עד נובמבר שעבר, אז השיגו ניצחון על יוטה, היו לבולס 39 הפסדים רצופים במסע הזה. מאז הם במאזן 2:5, כך שנותר רק לשאול אם שבע השנים הרזות כבר עברו.

4: דנבר כבר השיגה העונה ארבעה ניצחונות בלי קניון מרטין. בעונה שעברה עמד מאזן הקבוצה בלעדיו על 10 ניצחונות לעומת 2 הפסדים. עם מרטין בהרכב, לעומת זאת, דנבר במאזן של 41 ניצחונות לעומת 36 הפסדים בשתי העונות האחרונות. אין ספק שקיי מארט הוא שחקן מצוין, עם המון אנרגיה ואינטנסיביות, אבל הברך הכואבת תמידית שלו מגבילה אותו על המגרש. עם נתונים כאלו קשה להתווכח, ואולי עדיף לנאגטס להושיב אותו על הספסל, עד שיחלים לגמרי.

3.9: לארי יוז פתח את העונה בצורה קצת מאכזבת אבל ממשיך להתאקלם בקליבלנד. בינתיים הוא מוסר 3.9 אסיסטים למשחק. בששת המשחקים שבהם הוא הוביל את הקבוצה באסיסטים (יסלחו לי דיימון ג'ונס ואריק סנואו, שבינתיים מתחרים על תואר הרכז הגרוע ביותר בקבוצה גדולה במזרח) רשמה קליבלנד מאזן מושלם של שישה ניצחונות.

2: רק 4 קבוצות העונה הצליחו להימלט מאימת שני ההפסדים הרצופים. הפיסטונס, הספרס והמאבריקס מרכיבים את השלישייה, כשהרביעית היא לא אחרת מאשר גולדן סטייט, שבין רצף של שני ניצחונות רצופים לרצף של שלושה ניצחונות רצופים השלימה תשעה משחקים שבהם ניצחה והפסידה לסירוגין. בכל מקרה, אף קבוצה מעולם לא הצליחה לעבור עונה שלמה ללא רצף אחד לפחות של הפסדים, כולל הבולס הגדולה של 1996 (מאזן 10:72).

2: הזכרנו קודם לכן את ג'ואל פריזבילה. אז הנה נתון קטן עליו: רק שלוש פעמים העונה, מתוך 12 משחקים בהם פתח, הוא קטף יותר מעשרה ריבאונדים - מאזן קצת בעייתי לסנטר בגובה 2.16 מטר, שמשחק יותר מ-25 דקות בערב. בעונה שעברה הגיח "הונילה גורילה" מאלמוניות והדיח את ת'יאו ראטליף מההרכב הפותח. ב-27 מתוך 50 הופעות שלו הוא גרף ריבאונדים בספרות כפולות. כעת, דווקא בשנת החוזה, לא הולך לו כל כך. במשחק האחרון מול הוויזארדס הוא רשם 17 ו-15, כך שאולי ההתעוררות הגיעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully