וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראוץ' לא מוותר. פורטסמות פיטרה את פרין

אתר ספורט 5 בשיתוף

24.11.2005 / 13:27

החלוץ הלא כובש של ליברפול, שהמשיך אתמול בבצורת אחרי ה-0:0 מול בטיס, בטוח: "אבקיע בקרוב". מנדריץ' שוקל להחזיר את רדנאפ לדרום

אחרי ה-0:0 של ליברפול מול בטיס, יצאו כמה עיתונים באנגליה עם כותרת דומה: "ליברפול עלתה, למרות קראוץ'". החלוץ גבה הקומה של ליברפול מתח אמש את בצורת המשחקים ללא שער שלו, ל-16 בסך הכל. "היה לי ערב מתסכל", אמר קראוץ', שרשם לדעת רבים את משחקו הטוב ביותר העונה אמש, כשהוא מסכן את שער היריבה לא פחות מ-10 פעמים. "היו לי כמה מצבים טובים, אבל דברים פשוט לא הולכים לי כרגע. אני לא מתכוון להתחבא ואני בטוח שאבקיע בקרוב. כשזה יקרה, יגיעו גם הרבה דברים טובים אחרים".

בלם הקבוצה ג'יימי קראגר, הוסיף: "פיטר הוא לא סקורר מלידה, אבל יש לו הרבה מעבר לזה. הוא היה השחקן הכי טוב שלנו נגד פורטסמות ואחד מהטובים מול בטיס. הוא נותן לנו המון אפשרויות". המאמן רפא בניטז הוסיף: "אם הוא ימשיך לשחק ככה, אני אהיה מרוצה בכל מקרה". אגב, סוכנות ההימורים 'לאדברוקס' הודיעה כי היא לקחה יותר הימורים על כך שקראוץ' יבקיע את הראשון של ליברפול, מאשר כל שחקני הקבוצה ביחד. סוכנויות הימורים אחרות לוקחות הימורים על כך שקראוץ' לא יבקיע כלל העונה.

פורטסמות פיטרה את פרין

בתוך כך פיטרה פורטסמות את מאמנה הצרפתי, אלן פרין, בעקבות פתיחת העונה החלשה של הקבוצה, שמדורגת רק במקום ה-17 (מקום אחד מעל הקו האדום) עם 10 נק' בלבד אחרי 13 מחזורים, כשההפסד האחרון שלה בשבת, היה זה שהוביל בסופו של דבר להחלטה.

פרין, שאימן בעבר במארסיי, הגיע לפומפי באמצע העונה שעברה והצליח להשאיר את הקבוצה בפרמייר ליג, אך העונה לא הצליח לשחזר את ההצלחה. "זו לא הייתה החלטה קלה. אלן הוא מאמן מוכשר ובן אדם טוב והגון, שעבד קשה מאד מאז שהגיע למועדון. אנחנו מודים לו על תרומתו", אמר הבעלים, מילאן מנדריץ'.

למרות זאת, בתקופה האחרונה ניתן היה לראות שהקבוצה זקוקה לדחיפה, גם מבחינה מוראלית. אחרי התייעצות עם מועצת המנהלים, השחקנים, הצוות המקצועי והאוהדים, החלטתי לקבל את ההחלטה בשביל העתיד של פורטסמות".

מנג'ר שפילד יונייטד, ניל וורנוק, הוזכר כמועמד להחליף את פרין, יחד עם מנג'ר ריינג'רס אלכס מקליש, ותאמינו או לא, מנג'ר סאותהמפטון הארי רדנאפ, שעזב את פומפי באמצע העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully