וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליברפול הצמידו לקראוץ' את איאן ראש

איזי עין דור

23.11.2005 / 17:29

האיטריה האנושית עדיין לא כבש אפילו שער אחד העונה, אבל במועדון נותנים לו גב. סיסה: "כולנו מאחוריו". פרדיננד על הכוונת

יום שבת, הדקה ה-23 במשחק בין ליברפול לפורטסמות. שחקני הקבוצה המארחת זכו בפנדל והחליטו לתת לפיטר קראוץ', החלוץ גבה הקומה, לנסות ולכבוש את שער הבכורה שלו העונה. קראוץ' בעט, הכדור נהדף וזנדן היה שם כדי לכבוש. ב-15 משחקים בכל המסגרות בהם שותף, לא הצליח קראוץ' למצוא את הרשת - מאזן אומלל עבור חלוץ שנרכש ב-7 מיליון ליש"ט (12 מיליון דולר) ונמצא גם בסגל נבחרת אנגליה.

בליברפול החליטו להצמיד לו את אחד מגדולי חלוציה בכל הזמנים איאן ראש, שאמר: "הוא חייב להיות יותר רע ליד השער. חסר רחמים. בכלל, הוא חייב לבעוט יותר". קראוץ' עצמו נשמע מאוכזב מפתיחת העונה שלו: "אני כבר מת לכבוש עבור ליברפול. אפילו את הפנדל לא הצלחתי לכבוש וכמובן שאני אוכזב. רציתי לבעוט לפינה השניה וברגע האחרון התחרטתי. אם הקבוצה תזכה בפנדל נוסף, ארצה לבעוט שוב". הקפטן סטיבן ג'רארד, ניסה להרגיע: "קראוץ' משחק טוב מאוד כרגע. הבחורים מתים עליו והוא עובד קשה מאוד. הוא החתמה נהדרת, אבל מה שחסר לו זה רק השערים. אנחנו יודעים שאם נמשיך לסדר לו מצבים, השערים יגיעו". גם החלוץ ג'יבריל סיסה יצא להגנת חברו לחוד: "כל הבחורים מאחוריו. יש אצלנו אווירה קבוצתית מצוינת ואנחנו מנסים לעזור לו בכל דרך שהיא". לקראוץ' תהיה הזדמנות נוספת לכבוש, הערב (רביעי) מול בטיס בליגת האלופות.

סיסה, שכבש כבר 11 שערים העונה, למרות שמקומו בהרכב אינו תמיד מובטח, אמר על עצמו: "אני רק שמח לעמוד על המגרש אחרי הפציעה שעברה עלי בעונה שעברה". אגב, פאפה דיוף, יו"ר מארסיי הצרפתית, אמר כי הוא עדיין לא ויתר על החלוץ: "הוא מתאים לנו ואנחנו מתאימים לו. ננסה להגיש הצעה נוספת בחלון ההעברות שייפתח בחורף".

כמו כן, ליברפול מעוניינת בבלם ווסטהאם, אנטון פרדיננד ומוכנה לשלם עליו 15 מיליון ליש"ט. בינתיים, ווסטהאם הודיעה כי היא לא מוכנה למכור את הבלם בן ה-21 שלה תמורת שום סכום. ליברפול גם שמה עין על קשר קריסטל פאלאס בן ה-20 בן ווטסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully