וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי טוב בעולם, הכי טובה בעולם

19.11.2005 / 21:00

בקרוב יקבל רונאלדיניו את כדור הזהב. בינתיים, צמד שלו היה חלק מכדורגל מעולם אחר ב-0:3 של בארסה בברנבאו, שגם שווה פסגה

רחמים על דודו אוואט. בשבוע הבא הוא אמור לפגוש את הקבוצה הכי חמה ביבשת, זו שכבשה 21 וספגה רק שער בודד ב-6 המשחקים האחרונים שלה בליגה ובליגת האלופות. בעצם למה לרחם על אוואט - הוא הרי הולך לחזות מקרוב בשחקן הטוב בעולם כיום, רונאלדיניו, ובקבוצה שמשחקת את הכדורגל היפה בתבל, ברצלונה.

אחרי כל הדיבורים שקדמו למשחק, בעיקר על אטו שחוזר למועדון בו גדל, המועדון שלא רצה אותו. אבל הקוסם הברזילאי היה זה שגנב את ההצגה ועשה מה שרצה היום על הדשא בברנבאו, ואף סחט מהקהל של ריאל מדריד מחיאות כפיים בעמידה. מחזה נדיר לכל הדעות. הצמד המהמם של רונאלדיניו, בשתי פריצות מרהיבות, בתוספת לשער של אטו שהחל בחגיגה, היה חלק מתצוגה נדירה של כדורגל, בדרך ל-0:3 גדול של בארסה שהוכיח את הבדלי הרמות בין שתי הגדולות של ספרד. עכשיו ברצלונה כבר ראשונה בפעם הראשונה השנה (אחרי ה-0:0 של חטאפה ואוסאסונה, שצמודה לברסה בפסגה), עם ניצחון 14 בכל הזמנים בברנבאו שקובע פעם ראשונה בהיסטוריה של המועדון שמאמן אחד מצליח לנצח פעמיים במקדש המדרידיסטי. פרנק רייקארד הצליח איפה שרבים כל כך לפניו נכשלו בריאל מדריד אולי יחפשו מאמן חדש.

מהשריקה הראשונה ועד האחרונה, הבלאוגראנה היו הקבוצה היחידה על המגרש, כאשר הכוכבים המזדקנים של מדריד, רונאלדו וזידאן בראשם, שיחקו חושך. כאשר בתבוסה שכזו השחקן המצטיין שלך הוא השוער איקר קסיאס, זה אומר הכל. האדומים-כחולים הציגו משחק נפלא של לאו מסי הצעיר, שפתח במפתיע בהרכב ותיעתע שוב ושוב בהגנה המבולבלת של לושמבורגו, כאשר רוברטו קרלוס במיוחד סופג סחרחורות מהילד הארגנטינאי הצעיר. גם צ'אבי ואטו היו מצוינים, וההגנה בראשות קרלס פויול ורפא מארקז דאגה לנקות את השטח, מה שהשאיר ללבנים הזדמנות אחת בודדת במשך כל 90 הדקות. צריך לחזור אחורה 20 שנה בשביל ניצחון גדול כל כך של הקטאלנים בבירה הספרדית, וכנראה שצריך לחזור עד ה-0:5 המיתולוגי של יוהאן קרויף וחבורתו אל שנות ה-70 כדי למצוא תצוגה כל כך חד צדדית של האזולגראנה מול יריבתם השנואה.

מהלך המשחק

דקה 10: אטו השתחרר מראמוס, אבל מול קאסיאס גילגל ליד העמוד.

דקה 15: גול! מסי פרץ על סף הרחבה, השאיר את הכדור לאטו שהסתובב, נכנס לרחבה ובעט שפיץ לרשת, שניה לפני שרוברטו קרלוס הגיע לאיזור. 0:1 נהדר לבארסה. שער עשירי לאטו מול ריאל (מתוך 15 משחקים), שגם השלים שנה רביעית ברציפות עם שער בברנבאו.

דקה 31: ריאל עדיין לא נכנסה למשחק כשליאונל מסי, במשחק ענק, חתך את ההגנה הלבנה וירה מ-16 מטר כדור שקסיאס הצליח להדוף.

דקה 44: אטו, האיש שנכנס לברנבאו לקול שריקות בוז של הקהל, שוב הביך את ההגנה המקומית אחרי שסחט הצלה נהדרת מקסיאס. הפעם הקהל שרק בוז לקבוצה שלו.

דקה 50: רוברטו קרלוס הכשיל ברחבה את סמואל אטו ללא תגובת השופט, שהחליט שלא לשרוק גם בהתקפה שלאחר מכן, כשרוביניו נפל ברחבה.

דקה 60: גול! רגע לאחר שראול הוחלף בריאל, סיים רונאלדיניו מבצע אישי בשער ענק. הקוסם הברזילאי קיבל את הכדור במחצית המגרש, התעלם מקיומו של סרחיו ראמוס, עבר את הלגרה בקלילות ברחבה, ורגע לפני שהגליץ' של רוברטו קרלוס תפס אותו, ירה בחצי גובה לפינה הקרובה ולא הותיר לאיקר קסיאס שום סיכוי. 0:2 גדול לברצלונה.

דקה 69: רונאלדו כבש אחרי מסירה גדולה של זידאן, אבל הקוון הניף דגל לנבדל.

דקה 76: דווקא מיצ'ל סלגאדו הגיע להזדמנות הראשונה של ריאל מדריד, אבל כשהיה צריך אותו, היה שם השוער הקטאלני ויקטור ואלדס.

דקה 78: גול! מי שאמור לקבל בקרוב את כדור הזהב, הוכיח לכל מי שרק חשב אחרת, מדוע הוא השחקן הכי טוב בעולם כיום. רונאלדיניו עבר את סרחיו ראמוס בתוך הרחבה וירה לפינה הרחוקה של קסיאס חסר האונים. 0:3 לברצלונה שסחט מחיאות כפיים, אפילו מהקהל בברנבאו.

ריאל: איקר קסיאס; רוברטו קרלוס, סרחיו ראמוס, איבן הלגרה, מיצ'ל סלגאדו; זינדין זידאן, דיוויד בקהאם, פבלו גרסיה (ז'וליו באפטיסטה 67); רונאלדו, ראול (גוטי 57), רוביניו.

ברצלונה: ויקטור ואלדס; אולגוור, אדמילסון, ג'יו ואן ברונקהורסט, רפא מארקז, קרלס פויול; צ'אבי, דקו, ליאו מסי (אנדרס אינייסטה 69), רונאלדיניו; אטו.

משחקים נוספים

סביליה - בטיס 0:1
אנצו מארסקה הכריע את הפנדל בפנדל (49) לפני שהורחק, כמו חברו חאבי נבארו.

ויאריאל - סראגוסה 0:0
חטאפה - אוסאסונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully