וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנרי יהיה תוספת אדירה לסגל שלנו בברצלונה"

19.11.2005 / 17:18

רייקארד בונה על התותחן הצרפתי בקאמפ-נואו בעונה הבאה וצ'יקי בגריסטיין מצהיר: "הוא יכול לשחק לצד אטו ורונאלדיניו". ונגר מכחיש

בפעם הראשונה מאז קושר שמו לברצלונה, מודים בבירת קטלוניה על התעניינותה בתיירי הנרי באופן רשמי. רגע לפני הסופר-קלאסיקו הגדול, התייחס לעניין המאמן פרנק רייקארד, כשאמר: "תיירי הנרי הוא שחקן נפלא שיכול להוות תוספת אדירה לסגל שלנו".

רייקארד אמנם הוסיף במהרה כי "זה לא אומר שהוא הולך לבוא לכאן", אבל המנהל הספורטיבי צ'יקי בגיריסטיין, כבר הצהיר: "הנרי הוא אחד מהשחקנים האלו שיכולים לשפר את הסגל שלנו. אם הוא יגיע זה לא אומר שרונאלדיניו או אטו יצטרכו ללכת - הם יכולים לשחק ביחד". בספרד גם טוענים כי ז'ואן לאפורטה, נשיא בארסה, שמנסה לקדם את קמפיין הבחירות שלו, אמר בחדרי חדרים לחברי הדירקטוריון של המועדון שהנרי יצטרף בקיץ.

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, שראה איך הנרי מנצח עבורו 2:3 את וויגאן בשבת (ראה קישור), כבר הספיק להתרגז על כל העניין: "אני לא מבין מאיפה הגיעו ההצהרות האלה של בארסה, אבל אין להן שום משמעות. ברור שהנרי יהיה תוספת אדירה לכל סגל, של כל מועדון. אפילו לזה של ארסנל". הנרי דחה בינתיים את הדיבורים על חוזה חדש במועדון, מכיוון שדרש הסברים לגבי התחזקות הקבוצה לקראת העונה החדשה. מצד שני, בכל פעם שדיברו עם כוכב הקבוצה על עזיבה, דאג הצרפתי להכחיש זאת בכל תוקף. חוזה רייס הספרדי, שחתם לא מזמן על חוזה ארוך טווח, דאג לשלוח מסר להנרי: "הוא שחקן חשוב לקבוצה וכולם במועדון רוצים שהוא ישאר".

בינתיים הוזכרו שמותיהם של פרננדו טורס (אתלטיקו מדריד) ודירק קויט (פיינורד) כמחליפים אפשריים להנרי, אבל את העתיד רואים בהייבורי בדמותו של קרלוס ולה המקסיקני בן ה-16, שיוכל להיכנס לעניינים רק בעוד כשנה וחצי, כשימלאו לו 18. הנרי בן ה-28, הגיע לארסנל מיובנטוס ב-1999 ונחשב לאחד מהשחקנים הזרים הטובים ביותר ששיחקו בפרמייר ליג. בארסנל הוא שבר העונה את שיא הכיבושים לשחקן בקבוצה (בינתיים עומד על 191 שערים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully