וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים למציאות

5.11.2005 / 21:04

ארסנל גברה 1:3 על סנדרלנד מצמד של תיירי הנרי, ליברפול חזרה מוילה פארק עם 0:2. עוד ניצחון לוויגאן, צ'רלטון והסיטי נוצחו

המחזור ה-12 בפרמיירליג סימן חזרה לשגרה. ארסנל ניצחה 1:3 את סנדרלנד, ליברפול הביאה את מלוא הנקודות מוילה פרק, וצ'רלטון ומנצ'סטר סיטי, שנצמדו לצמרת, נחלו הפסדים. ווסטהאם ניצחה 0:1 את ווסט ברומיץ'. הסינדרלה וויגאן חזרה עם 0:2 בחוץ על פורטסמות'.

ארסנל חיה העונה בפרדוקס. חניכיו של ארסן ונגר מגמגמים בליגה, אבל בצ'מפיונס ליג הם הבטיחו את עלייתם לשמינית הגמר, לאחר ארבעה משחקים בלבד. בדרך כלל המצב היה נראה הפוך: ארסנל נראתה מצוין בפרמיירליג, וגמגמה גם מול נמושות אירופיות. "מה שחשוב לנו עכשיו זה לחזור למרוץ האליפות", אמר ארסן ונגר לאחר הניצחון 0:3 של קבוצתו על ספרטה פראג. אנחנו חייבים להתרכז באליפות ואני מקווה לראות את זה נגד סנדרלנד". אז הוא ראה.

רובין ואן פרסי כבש שוב בדקה ה-12, לפני הצמד התורן של תיירי הנרי (36, 82). סנדרלנד, שמדשדשת בתחתית הפרמיירליג, ניצחה בהייבורי בפעם האחרונה לפני 22 שנה בדיוק. אלן סטאבס ניחם אותה עם שער בדקה ה-75.

אסטון וילה - ליברפול 2:0

זה היה נראה כמו עוד אחר צהריים של שיעמום מתוצרת ליברפול, בו היא מגיעה להזדמנויות, לא כובשת ולעתים אף סופגת. אז מילאן בארוש כבר התקרב לכיבוש שער חשוב מול קבוצתו לשעבר, אבל בסופו של דבר, ליברפול חזרה הביתה עם 3 נקודות. החילופים של רפא בניטז, שהכניס לקראת הסיום את בולו זנדן ופיטר קראוץ', הם שניצחו עבורו את המשחק. השניים בנו את המהלך שהוביל לפנדל בדקה ה-84, לאחריו הוכשל קראוץ' בנסיון להגיע לנגיחה. סטיבן ג'רארד חגג את משחקו ה-300 במדי ליברפול עם הפנדל.

בדקה ה-90 שוב הסתיים מהלך של זנדן וקראוץ' בשער כשהאחרון בעט, נחסם והכדור הגיע לצ'אבי אלונסו. הקשר הספרדי ירה נמוך, כבש את השלישי שלו העונה והפך למלך השערים של ליברפול. בפעם הראשונה העונה הצליחו האדומים להשיג ניצחון חוץ ובד בבד, גם להדביק שני ניצחונות ליגה רצופים.

ווסטהאם - ווסט ברומיץ' 0:1

בקיץ הרימו רבים מהפרשנים באנגליה גבה, כאשר ווסטהאם הודיע כי תמשיך לסמוך על סבא-טדי שרינגהאם בן ה-40 בחוד ההתקפה שלה. בינתיים, מזלם של אותם פרשנים שאין להם כובעים לבלוע. הפטישים יותר קרובים לצמרת מאשר לתחתית, טדי כבש שוב (57). יוסי בניון שיחק 90 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

יתר המשחקים

בלקבורן - צ'רלטון 1:4
אחרי פתיחת העונה הנפלאה, היריבות של צ'רלטון כבר לא מקלות בה ראש. היום זה נפתח עם צמד של ברט אמרטון (2) ופול דיקוב (18) לרוברס, לפני השער המצמק של בריאן יוז לפני ההפסקה. פדרסן הדני סגר עניין אחרי ההפסקה, כשלקרייג בלאמי נותר רק לתקוע מסמר אחקון (90).

פולהאם - מנצ'סטר סיטי 1:2
פולהאם מתרחקת מהקו האדום, הסיטי מגיעה מכיוון הצמרת הגבוהה. צמד של סטיד מלברנק הצרפתי (6, 45) למארחת. לי קרופט הצעיר איזן בדקה ה-20.

ניוקאסל - ברמינגהאם 0:1
המגפייז של גרהאם סונס עושה סימנים של התאוששות מפתיחת עונה קטסטרופלית. אמרה הטורקי כבש בדקה ה-78 אחרי מהלך קבוצתי ברחבה, שהתחיל עם מייקל אואן.

פורטסמות - וויגאן 2:0
סינדרלה ממשיכה לרוץ על הדשא עם נעלי הכדורגל שלה. פסקל צ'מבונדה (48) וג'ייסון רוברטס (79) החזירו את וויגאן עם הנקודות מפומפי.

מחר: מנצ'סטר יונייטד-צ'לסי

ביום שני: בולטון-טוטנהאם

  • עוד באותו נושא:
  • סנדרלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully