וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נצחון לליון, דרמה במונאקו

6.11.2004 / 23:23

המוליכה חזרה מלאנס עם 3 נקודות חשובות. מונאקו לא הסתדרה ב-2:2 עם אג'אקסיו מהתחתית. מחר: המשחק המרכזי פ.ס.ז'-מארסיי

המחזור ה- 13 בליגה הצרפתית נפתח היום עם נצחונות של המוליכה ליון (1:0 בלאנס) ושל מונאקו (1:2 נגד אג'אקסיו). שטרסבורג השיגה שער ניצחון חשוב בדקה ה-90. מחר ייערך המשחק המרכזי כאשר פ.ס.ז תארח את מארסיי.


לאנס – ליון 1:0
האלופה הוליכה משער של מיכאל אסיין בדקה ה-36. ליון שיחקה ללא אלבר וז'וניניו הפצועים. בעקבות הניצחון הגדילה המוליכה את הפער מהמקום השני לארבע נקודות, לפחות עד משחקה של ליל מחר מול איסטרס.

מונאקו – אג'אקסיו 2:2
שער של ננאד דז'ורדיץ' הסרבי (17) העלה את אג'אקסיו החלשה ליתרון מפתיע באיצטדיון לואי השני. מונאקו שהפסידה באמצע השבוע לאולימפיאקוס, השיגה את שער השוויון בדקה ה-37 מרגליו של האורוגוואי המצוין ארנסטו צ'באנטון. בדקה ה-78 כבש מוחמד קאלון את שערו השביעי העונה והשלים מהפך למונאקו. אוואדה השלים הישווה בתוספת הזמן והשאיר נקודה אחת לרפואה עבור קבוצת התחתית.

סנט אטיין - ניס 1:2
ניצחון חשוב לסנט אטיין שעלתה מעל הקו האדום. פנדל של פסקאל פינדונו, יליד גינאה העלה את הירוקים ל-0:1 כבר אחרי 25 דקות. שלוש דקות מאוחר יותר השוותה ניס משער של הניגרי הוותיק, ויקטור אגאלי. פינדונו השלים צמד אישי וניצחון דרמטי לסנט אטיין בדקה ה-90.

באסטיה – ראן 1:1
בדקה ה-40 כבש פאבריס יאו את שער היתרון לבאסטיה. בדקה ה-78 הצליחה ראן להשיג את שער השוויון מרגליו של קים קאלסטרום, אחת ההבטחות הגדולות של הכדורגל השוודי.

קון – סושו 2:0
שער של אילן הברזילאי אחרי 17 דקות העלה את סושו ל-1:0. זהו שערו העשירי העונה של הברזילאי בכל המסגרות. בדקה ה-31 הוחלף אילן בגלל פציעה והמחליף, ג'ואד זאירי המרוקאי כבש את השני לסושו בדקה ה-66.

שטרסבורג – בורדו 0:1
במשך 90 דקות לא נפל שער ב'סטאד דה לה מיינו' עד שהגיע מיקל פאגיס הצרפתי וכבש את שער הניצחון. שערו השמיני העונה לחלוץ שהגיע העונה מסושו. גם אחרי הניצחון, שטרסבורג עדיין מתחת לקו האדום. בורדו במקום השמיני.

טולוז - מץ 1:1
בדקה ה-38 כבש טיובאל ג'ירס כדי להעלות את המארחים ל-0:1. היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה- 82. שער של הקשר פראנק ריברי, נתן למץ נקודה חשובה שמעלה אותה למקום השביעי. טולוז נמצאת שתי נקודות ושלוש מקומות בטבלה מאחוריה.

ביום ראשון:
פאריס סן ג'רמן – מארסיי
נאנט – אוקזר
איסטרה – ליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully