וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה להאמין שהכדורסל הישראלי הולך לספק לנו את הנחת שקיבלנו ממנו בעונה הקודמת. השנה הזו כבר התחילה בצורה נוראית עם הקמפיין המזעזע של הנבחרת, שסימל אולי את מה שהולך לקרות כאן בעונת 2004/5 של ליגת העל בכדורסל. בשנה שעברה הימרנו שתהיה לנו עונה מדהימה ואפילו שמנו תמונה עם שמש זורחת. שמחנו שצדקנו ואכן קיבלנו עונה מצויינת במישור הארצי ובמישור האירופאי. השנה, לא מצאנו שמש שתזרח עלינו, ונראה שירח מטפטף עלינו. מכבי אמנם תיקח פה את האליפות בלי שום קשר, אבל נדמה שהיחלשות הליגה כאשר התופעה הבולטת היא הפועל ת"א שחזרה לידי אייזנברג וכמובן אי היכולת למצוא קבוצה 12 שתעשה טובה ותעלה חמישייה, מסמנת חזרה לסוף שנות ה-90 העצובות. בקטע האירופאי בירושלים ויתרו על היורוליג ושאר הקבוצות יסתפקו במפעלים הקיקיונים. במישור החיובי הרי שזו יכולה להיות השנה בה הצעירים יפרחו מחוץ למכבי ויעשו טוב על הלב לקראת קיץ בו הנבחרת תנסה להעפיל לאליפות אירופה ולהציל את הענף הגוסס. זו יכולה להיות השנה שבא יוכיחו הזרים שהגיעו הנה שלא הכל עניין של כסף בחיים ולפעמים סקואטינג טוב חוסך חצי מיליון דולר. נאחל לכולם בהצלחה, אנחנו מקווים שתצפו לפחות בשני השידורים השבועיים בטלוויזיה ולפעמים גם תנדדו למגרשים. בכל מקרה, אנחנו כאן איתכם כמו תמיד.

קשה להאמין שהכדורסל הישראלי הולך לספק לנו את הנחת שקיבלנו ממנו בעונה הקודמת. השנה הזו כבר התחילה בצורה נוראית עם הקמפיין המזעזע של הנבחרת, שסימל אולי את מה שהולך לקרות כאן בעונת 2004/5 של ליגת העל בכדורסל.

בשנה שעברה הימרנו שתהיה לנו עונה מדהימה ואפילו שמנו תמונה עם שמש זורחת. שמחנו שצדקנו ואכן קיבלנו עונה מצויינת במישור הארצי ובמישור האירופאי. השנה, לא מצאנו שמש שתזרח עלינו, ונראה שירח מטפטף עלינו. מכבי אמנם תיקח פה את האליפות בלי שום קשר, אבל נדמה שהיחלשות הליגה כאשר התופעה הבולטת היא הפועל ת"א שחזרה לידי אייזנברג וכמובן אי היכולת למצוא קבוצה 12 שתעשה טובה ותעלה חמישייה, מסמנת חזרה לסוף שנות ה-90 העצובות. בקטע האירופאי בירושלים ויתרו על היורוליג ושאר הקבוצות יסתפקו במפעלים הקיקיונים.

במישור החיובי הרי שזו יכולה להיות השנה בה הצעירים יפרחו מחוץ למכבי ויעשו טוב על הלב לקראת קיץ בו הנבחרת תנסה להעפיל לאליפות אירופה ולהציל את הענף הגוסס. זו יכולה להיות השנה שבא יוכיחו הזרים שהגיעו הנה שלא הכל עניין של כסף בחיים ולפעמים סקואטינג טוב חוסך חצי מיליון דולר.

נאחל לכולם בהצלחה, אנחנו מקווים שתצפו לפחות בשני השידורים השבועיים בטלוויזיה ולפעמים גם תנדדו למגרשים. בכל מקרה, אנחנו כאן איתכם כמו תמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully