וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום שלישי יעלו שחקני מכבי ת"א לדשא של ה'אמסטרדם ארינה' מול קהל הולנדי מתוסכל ורעב לנקודות ראשונות בליגת האלופות, שיניף את דגלי ישראל ביציע. לא בשביל מכבי כמובן, זה פשוט המנהג שלהם כבר הרבה שנים ורובם בכל לא יודעים למה. מבט אל ספרי ההיסטוריה של המועדון המפואר הזה מסביר לנו בדיוק את הסיבה. אבל מה שמטריד יותר את המכביסטים, זה איזו אייאקס נראה ביום שלישי במשחק מולם. האם זו תהיה אייאקס שחטפה רביעיה מבאיירן? ואם כן, האם זה באמת יספיק למכבי בשביל להשיג נקודות ראשונות בליגת האלופות לפני שיעיפו את קומאן הביתה? אתם מוזמנים ללמוד את הצרות של המועדון ההולנדי בסיקור נרחב של כל הצרות שלו ובעיקר של קומאן.

ביום שלישי יעלו שחקני מכבי ת"א לדשא של ה'אמסטרדם ארינה' מול קהל הולנדי מתוסכל ורעב לנקודות ראשונות בליגת האלופות, שיניף את דגלי ישראל ביציע. לא בשביל מכבי כמובן, זה פשוט המנהג שלהם כבר הרבה שנים ורובם בכל לא יודעים למה. מבט אל ספרי ההיסטוריה של המועדון המפואר הזה מסביר לנו בדיוק את הסיבה.

אבל מה שמטריד יותר את המכביסטים, זה איזו אייאקס נראה ביום שלישי במשחק מולם. האם זו תהיה אייאקס שחטפה רביעיה מבאיירן? ואם כן, האם זה באמת יספיק למכבי בשביל להשיג נקודות ראשונות בליגת האלופות לפני שיעיפו את קומאן הביתה? אתם מוזמנים ללמוד את הצרות של המועדון ההולנדי בסיקור נרחב של כל הצרות שלו ובעיקר של קומאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully