וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים מחדש, למה לא מה זה רע

עדי רובינשטיין

6.10.2004 / 19:32

אליפות העולם בבריכות קצרות (25 מטר) יוצאת לדרך באינדיאנה. ארבעה שחיינים ישראלים ופלפס אחד פותחים עונה

אז השחיה הישראלית עברה שנה קשה, שהגיעה לשיאה בביזיון האתונאי. היום באינדינאפוליס תצא לדרך עונת השחיה החדשה באליפות העולם לבריכות קצרות (25 מטר) וארבעה שחיינים ישראלים יפתחו בה צוהר לעתיד טוב יותר. אתם יודעים מה, אולי שניים מתוך השלושה ינסו להשיג תוצאות טובות עד יום הסגירה ב-11 לחודש.

חוצמיזה נקבל את מייקל פלפס שמעניין יהיה לראות מה המצב עם הגבר-גבר אחרי האולימפיאדה. יחד איתו יגיעו כל התותחים האמריקאים שמגיעים בהרכב מלא. שאר אומות העולם שלחו נציגות קטנה אך איכותית. בנושא השידורים אגב, העניין לא ברור וכרגע לא ידוע לנו על ערוץ באיזורינו שיעביר את התחרויות.

התקווה שווה לבנת

שי לבנת, שעל ההחלטה לא לשלוח אותו לאתונה יש עדיין מי שממורמר, מתאמן בחודשיים האחרונים במכללת אובורן. זוהי התחרות הגדולה הראשונה שלו מזה זמן והוא מתכוןן להתחרות ב-100, 200 ו-400 מטר חופשי. לבנת ייחל את השתתפותו כבר בחמישי בערב (שעון ישראל) במקודמות ה-200 חופשי.

עוד תקווה לבייג'ין הוא שילו איילון שיתחרה ב-200, 400, 1500 מטר חופשי וב-400 מטר מ.א. איילון קיבל מספר צ'אנסים להגיע לאתונה אך פיספס אותם בגדול. הוא מקבל עוד צ'אנס לבייג'ין והצ'אנס הזה מתחיל עכשיו.

גם מיקי חליקה עדיין איתנו ועל אף שלא היה באתונה הוא הצהיר שהוא ימשיך הלאה וכך הוא עושה. הוא יקפוץ למים ב-200 וב-400 מעורב ולאחר שנה גרועה מבחינתו, הוא מקווה להראות שכוחו עדיין במותניו.

אחרון אך בהחלט חביב, הוא פרשננו האהוב דב מלניק. מלניק מהרהר בקול על פרישה אך תוצאות טובות ב-50, 100 ו-200 חזה עוד יכולים לשכנע את הבחור הצעיר לא לוותר על החלום האולימפי. מלניק יחל בחמישי אחר הצהריים את השתתפותו במקצה ה-100 מטר.

ומה קורה בשאר העולם

האמת? רק האמריקאים שולחים נציגות רצינית בהנהגתו של מייקל פלפס שהולך על שש מדליות מזהב במקצי ה-200 מטר חופשי, 200 מטר פרפר, 100 מטר מ.א., 200 מטר מ.א., 400 מטר מ.א., ו-4x200 מטר חופשי.

יחד איתו מגיעים גם איאן קרוקר ידיד המחלקה, אהרון פריסול אהוב לבבנו, ברנדן הנזון, גייסון לאזק ושאר החברים שהנעימו את זמננו באתונה. אצל הנשים שווה לשים לב לאמנדה בירד.

האוסטרלים השאירו בבית את איאן תורפ לענג קצת את המעריצות, אבל שלחו את מאט וולש הענתיקה ועוד חבורה של שחיינות שנחשבות לדבר הבא בשחיה העולמית, כמו ברוק הנסן למשל.

השכנים שלנו מאיזור הקו הירוק שולחים את עיסאם חלוואני שישחה ב-100 וב-200 חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully