וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-AFC מערב הוא אחד הבתים הכי עתירי מסורת בליגה. מעבר לשש אליפויות (רק לשני בתים בליגה יש יותר), יש כאן איבה ברמות שנדירות בספורט האמריקאי. אוקלנד, דנבר וקנזס סיטי יכולות לעבור עונה גרועה במיוחד, אבל אם ירשמו ניצחון על אחת משתי האחרות, ובדרך ידפקו לה עלייה לפלייאוף, זה יספיק כדי למלא את לבבות האוהדים באושר מזוקק. הקנזס סיטי צ'יפס שלטו בבית אשתקד, אבל ההגנה שלהם לא הותירה להם סיכוי להתקדם הרבה בפלייאוף. גם לדנבר היו בעיות הגנתיות, אבל היא לפחות עשתה משהו בנדון בפגרה. גם אוקלנד שדרגה מאד את ההגנה. רק סן דייגו צפויה להמשיך לדשדש, אבל אפילו לה יש את לאדייניאן טומלינסון לשטוף בו את העיניים. במחזור ה-15 תארח קנזס סיטי את דנבר, ושבוע לאחר מכן את אוקלנד. השילוב של שנאה היסטורית והשלכות פלייאוף הופך את המשחקים הללו למשהו שכדאי לסמן בלוח כבר מעכשיו.

ה-AFC מערב הוא אחד הבתים הכי עתירי מסורת בליגה. מעבר לשש אליפויות (רק לשני בתים בליגה יש יותר), יש כאן איבה ברמות שנדירות בספורט האמריקאי. אוקלנד, דנבר וקנזס סיטי יכולות לעבור עונה גרועה במיוחד, אבל אם ירשמו ניצחון על אחת משתי האחרות, ובדרך ידפקו לה עלייה לפלייאוף, זה יספיק כדי למלא את לבבות האוהדים באושר מזוקק.

הקנזס סיטי צ'יפס שלטו בבית אשתקד, אבל ההגנה שלהם לא הותירה להם סיכוי להתקדם הרבה בפלייאוף. גם לדנבר היו בעיות הגנתיות, אבל היא לפחות עשתה משהו בנדון בפגרה. גם אוקלנד שדרגה מאד את ההגנה. רק סן דייגו צפויה להמשיך לדשדש, אבל אפילו לה יש את לאדייניאן טומלינסון לשטוף בו את העיניים.

במחזור ה-15 תארח קנזס סיטי את דנבר, ושבוע לאחר מכן את אוקלנד. השילוב של שנאה היסטורית והשלכות פלייאוף הופך את המשחקים הללו למשהו שכדאי לסמן בלוח כבר מעכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully