וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ה NFC צפון מכיל שתי יריבות היסטוריות – שיקאגו ברס וגרין ביי פאקרס. עוד שותפות בבית דטרויט ליונס ומינסוטה וייקינגס, שתי קבוצות עם מסורת ארוכה. בשנה שעברה הבית היה (בדיוק לפי הצפי של וואלה! ספורט) אחד הבתים החלשים בליגה וכלל את שיקאגו ודטרויט שלעיתים שיחקו אנטי פוטבול. מצד שני פרויקט השיקום והבניה של סטיב מריוצ'י אמור להתחיל להניב תוצאות השנה ושיקאגו הביאה את אחד המאמנים הכי מוערכים בליגה – לאבי סמית' מסט. לואיס והוא אמור לשקם את הדובים שנראו רע מאוד בשנה שעברה. מינסוטה אמורה למצות את הפוטנציאל וגרין ביי אמורה לגלות את הגיל, למרות שמשוגע מי שמהמר נגד ברט פארב. ה-NFC צפון מציג מועדון ספורט מקצועני ייחודי בארצות הברית הלוא הם הפאקרס שנמצאים בבעלות האוהדים- כמו ברצלונה- ולא בבעלות של אדם פרטי. המועדון כל כך אהוב עד שרשימת ההמתנה לקנות מנוי לעונה שלמה עומדת כרגע על 16 שנים.

בית ה NFC צפון מכיל שתי יריבות היסטוריות – שיקאגו ברס וגרין ביי פאקרס. עוד שותפות בבית דטרויט ליונס ומינסוטה וייקינגס, שתי קבוצות עם מסורת ארוכה. בשנה שעברה הבית היה (בדיוק לפי הצפי של וואלה! ספורט) אחד הבתים החלשים בליגה וכלל את שיקאגו ודטרויט שלעיתים שיחקו אנטי פוטבול.

מצד שני פרויקט השיקום והבניה של סטיב מריוצ'י אמור להתחיל להניב תוצאות השנה ושיקאגו הביאה את אחד המאמנים הכי מוערכים בליגה – לאבי סמית' מסט. לואיס והוא אמור לשקם את הדובים שנראו רע מאוד בשנה שעברה. מינסוטה אמורה למצות את הפוטנציאל וגרין ביי אמורה לגלות את הגיל, למרות שמשוגע מי שמהמר נגד ברט פארב.

ה-NFC צפון מציג מועדון ספורט מקצועני ייחודי בארצות הברית הלוא הם הפאקרס שנמצאים בבעלות האוהדים- כמו ברצלונה- ולא בבעלות של אדם פרטי. המועדון כל כך אהוב עד שרשימת ההמתנה לקנות מנוי לעונה שלמה עומדת כרגע על 16 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully