וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NFC מזרח הוא בית קשוח, עם המון מסורת ושנאה הדדית בין כל זוג קבוצות שבו. בשלוש השנים האחרונות שולטת בבית הפילדלפיה איגלס, שמונהגת על ידי הקווטרבק החמקמק דונובן מקנאב. אשתקד נשבר לבם של אוהדי האיגלס לאחר הפסד שלישי ברציפות בגמר ה-NFC - מרחק נגיעה מהסופרבול. אבל פילדלפיה סירבה להישבר כפי שרבים ציפו. היא עשתה רכש מצוין בפגרה והביאה למקנאב את מה שהיה חסר לו כל השנים - תופס בכיר בדמותו של טרל אואנס המצוין. הג'איינטס, שעברו עונה נוראית אשתקד וסיימו במאזן 4:12, החליפו מאמן והביאו רס"ר משמעכת העונה לשם טום קוכלין. בנוסף הביאו את הקווטרבק קורט וורנר ובחרו בדראפט כוכב עתיד בדמותו של איליי מאנינג, אח של פייטון. הוושינגטון רדסקינס החליפו מאמן גם הם, והחזירו הביתה את ג'ו גיבס, שהוביל את המועדון לשלושת תארי הסופרבול שלו. בנוסף עשו אדומי העור את העיסקה של הפגרה והביאו את הרץ האחורי התותח קלינטון פורטיס. ודאלאס? האימפריה של שנות ה-90 רוצה להמשיך להשתפר בשנתו השנייה של המאמן הגדול ביל פארסלס במועדון. האם מאזן ה-6:10 מאשתקד היה רק פוקס? נדע בעוד 4 חודשים.

ה-NFC מזרח הוא בית קשוח, עם המון מסורת ושנאה הדדית בין כל זוג קבוצות שבו. בשלוש השנים האחרונות שולטת בבית הפילדלפיה איגלס, שמונהגת על ידי הקווטרבק החמקמק דונובן מקנאב. אשתקד נשבר לבם של אוהדי האיגלס לאחר הפסד שלישי ברציפות בגמר ה-NFC - מרחק נגיעה מהסופרבול.

אבל פילדלפיה סירבה להישבר כפי שרבים ציפו. היא עשתה רכש מצוין בפגרה והביאה למקנאב את מה שהיה חסר לו כל השנים - תופס בכיר בדמותו של טרל אואנס המצוין.

הג'איינטס, שעברו עונה נוראית אשתקד וסיימו במאזן 4:12, החליפו מאמן והביאו רס"ר משמעכת העונה לשם טום קוכלין. בנוסף הביאו את הקווטרבק קורט וורנר ובחרו בדראפט כוכב עתיד בדמותו של איליי מאנינג, אח של פייטון.

הוושינגטון רדסקינס החליפו מאמן גם הם, והחזירו הביתה את ג'ו גיבס, שהוביל את המועדון לשלושת תארי הסופרבול שלו. בנוסף עשו אדומי העור את העיסקה של הפגרה והביאו את הרץ האחורי התותח קלינטון פורטיס.

ודאלאס? האימפריה של שנות ה-90 רוצה להמשיך להשתפר בשנתו השנייה של המאמן הגדול ביל פארסלס במועדון. האם מאזן ה-6:10 מאשתקד היה רק פוקס? נדע בעוד 4 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully