מכבי אשדוד ממשיכה לעצב את הסגל שלה לקראת חזרתה לליגת העל והערב (ראשון) צירפה את הגארד האמריקאי בן ה-26 אייזאה היל. הוא סיים ארבע שנים במכללת פרזנו סטייט, כשבעונתו האחרונה סיפק 12 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-6 אסיסטים למשחק.
את הקריירה המקצוענית החל באירופה בעונת 2024/25, כששיחק באנגליה, הונגריה וצפון מקדוניה. במדי טיקבש המקדונית רשם 17.4 נקודות ו-6.1 אסיסטים למשחק. בעונת 2025/26 המשיך לסלובקיה, שם היה מהשחקנים הבולטים בליגה עם 19.7 נקודות, 6 אסיסטים ו-37.6% לשלוש.
"היל הוא רכז צעיר, מוכשר ואנרגטי בעל יכולות התקפיות מרשימות מאוד ואנחנו בטוחים שיהיה שמח בהיכל הקריה בעונה הבאה", אמרו באשדוד.
