מכבי ראשון לציון הודיעה היום (ראשון) כי קווה גרנט ימשיך במועדון לעונה שלישית ברציפות. הרכז האמריקאי בן ה-26, כך הודיעו הכתומים, "היה חלק מהקבוצה לאורך אחת התקופות המשמעותיות של השנים האחרונות, ממאבקי העלייה, דרך רגעי השיא ועד החזרה וההתבססות בליגת העל".
בעונה החולפת בליגת העל העמיד הרכז ממוצעים של 12.9 נקודות, 5.3 אסיסטים, 3.3 ריבאונדים ו-1.4 חטיפות ב-28.9 דקות למשחק.
במועדון ציינו כי הפך לאחד השחקנים המזוהים עם הקבוצה, בזכות משחק שקט ובטוח, היכולת להיות שם בדיוק כשצריך והדרך העקבית שבה תרם להצלחת המועדון. זו תהיה עונתו השלישית של גרנט בכתום.
