המונדיאל בארצות הברית מספק לא מעט רגעים ויראליים גם מחוץ לכר הדשא, ובימים האחרונים עיתונאית אמריקאית מצאה את עצמה במרכז תשומת הלב.
הסערה הגדולה התפתחה סביב אביגייל ולז, כתבת ABC7 בלוס אנג'לס, שסיקרה את מסיבת הצפייה של אוהדי נבחרת ארצות הברית לאחר ההפסד לטורקיה. במהלך השידור התייחסה ליריבה הבאה של האמריקאים, בוסניה והרצגובינה, ואמרה: "דבר אחד לגבי בוסניה - אני לא יכולה להצביע איפה היא נמצאת על המפה. אני לא יודעת עליה שום דבר, וגם לא רוצה לדעת".
ולז לא עצרה שם והוסיפה: "תתכונני, בוסניה. אתם לא רוצים את זה, אבל אתם תקבלו את זה".
My goodness, the stereotypes write themselves……?♂️ #FIFAWorldCup ???? pic.twitter.com/UGj3uudcYL
— Bosnian Football (@BosniaNTBall) June 27, 2026
הדברים עוררו גל תגובות חריף, בעיקר מצד אוהדים בוסנים. ברשתות החברתיות כינו את הדברים "חסרי רגישות" ו"מביכים", ואחד הגולשים כתב: "הקטע הכי מוזר אצל אמריקאים הוא שהם חושבים שזו גאווה להגיד שהם לא יודעים איפה מדינה נמצאת על המפה".
יומיים לאחר מכן פרסמה ולז התנצלות פומבית ברשת X: "בניסיון לא מוצלח להכניס מעט הומור לאווירת המונדיאל, לקחתי את זה רחוק מדי ואמרתי דברים חסרי מחשבה, לא רגישים ולא ראויים. אני מתנצלת בפני העם הבוסני ונבחרת בוסניה". עוד הוסיפה כי "המונדיאל אמור לאחד בין קהילות מכל העולם, והדברים שאמרתי לא שיקפו את הרוח הזו".
As far as sports moments go, this one I will always remember.
— Sam Gannon (@SamGannon87) June 28, 2026
?⚽️??#messi #argentina #worldcup pic.twitter.com/616MMUQLTh
הלילה עוד עיתונאית הביכה מעט את עצמה, כאשר חגגה תגובה מינורית של ליאו מסי על הדשא, סטייל דור הופמן. סאם גאנון, כתבת FOX 4, תיעדה את עצמה במהלך החימום של נבחרת ארגנטינה לפני המשחק מול ירדן, כשלדבריה ליאו מסי הבחין בה ואף נופף לעברה.
תחנת FOX 4 פרסמה את הרגע תחת הכותרת: "ליאו מסי אוהד של FOX 4?", בעוד גאנון עצמה כתבה ברשתות החברתיות: "מכל הרגעים שסיקרתי בספורט, את זה אני אזכור תמיד".
