לוני ווקר היה אמור להיות שחקן משמעותי מאוד בעונה החולפת בשורות מכבי תל אביב, אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד. למרות הכישרון שלו, הגארד לא לקח חלק ברגעי המאני טיים של הצהובים, ולמעשה לא שיחק מאז חצי גמר הפלייאוף.
היום (שבת) דיווח העיתונאי מארק סטיין כי ווקר מועמד לשוב לשחק ב-NBA. אמנם, הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה של עודד קטש, אך יש לו סעיף יציאה שבאפשרותו להפעיל עד ה-15 ביולי, והוא עשוי לנצל את העניין לו הוא זוכה מצד מספר קבוצות בליגה הטובה בעולם.
האמריקאי בן ה-27 שיחק בעבר שבע עונות ב-NBA במדי סן אנטוניו, הלייקרס, ברוקלין, בוסטון ופילדלפיה. בסך הכול, במשחקיו בקבוצות הליגה השונות רשם ממוצע של כ-10 נקודות למשחק.
היכנסו למשחק הניחושים, השתתפו בחידון ובכל שבוע תוכלו לזכות בפרסים שווים
דיווח: לוני ווקר מועמד לחזור לשחק ב-NBA בעונה הבאה
27.6.2026 / 17:17
