וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורקין: "אליפות יותר ממתוקה". קטש: "כבוד לכדורסל הישראלי"

23.6.2026 / 23:00

כוכב מכבי תל אביב הודה: "הייתי חייב לקבוצה, זה היה קרב נהדר". לונדברג: "גאה בכולם". דיברתולומאו: "אחת העונות הקשות שהיו לי פה". ומה היה למאמן הצהובים לומר על לוני ווקר?

צפו: שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות בחדר ההלבשה/אודי ציטיאט

מכבי תל אביב היא אלופת המדינה בכדורסל בפעם ה-58 בתולדותיה. הצהובים השלימו 1:3 בסדרה עם ניצחון 79:83 על הפועל תל אביב במשחק הרביעי בסדרה שהיה צמוד לכל אורכו. זו הייתה עונה קשה, מורכבת, מלאת פציעות מחאות, עונה בה הצהובים ראו את האדומים משתוללים עם כסף ומסיימים מעליהם ביורוליג, אבל בסיומה, מכבי תל אביב של עודד קטש מסיימת עם דאבל והפועל נשארת בלי תואר.

היכנסו למשחק הניחושים, השתתפו בחידון ואולי תזכו בחבילה זוגית לרבע גמר המונדיאל

המאמן המנצח אמר בסיום: "אחת הסדרות הגדולות. מאוד רצינו לגמור את זה במשחק שלוש. היינו מאוד קצרים. מאוד חששתי. ככל שהסדרה התפתחה שיחקנו פחות טוב. חלק מזה זה מנטלי וחלק מחוסרים. בסוף ניצחנו שני משחקים בהגנה, זה משהו שאנחנו לא רגילים. כבוד לכדורסל הישראלי. הסדרה הכי ספורטיבית שאני זוכר. כבוד גדול".

"הייתה תחושה שזה NOW OR NEVER", שיתף המאמן, "היינו פחות לחוצים מהמשחק השלישי. האוהדים זו הסיבה העיקרית שעבורה משחקים כדורסל. לא תכננתי לקבל אהבה כזו מהקהל הזה. הקהל מבין אנשים, יודע מה עברנו. הוא יודע מה זה להיות רחוק והדחיפה שלו זה מרגש".

"לא היינו אנדרדוג. זה הגיע לנו. השחקנים הרגישו שמגיע לנו. הגיע לנו. סיימנו במקום הראשון בעונה הסדירה. היינו כקבוצה והרגשנו שזה מגיע. אנחנו לא היינו פייבוריטים מול הפועל ת"א. חושב שאם יש אלוהי הכדורסל - הוא דחף לכיוון שלנו".

על תחילת העונה אמר: "הדאבל היה אחד המיוחדים. בדרך כלל אחרי דבר כזה אתה רוצה לחגוג - אני רוצה לנוח יומיים"

לגבי לוני ווקר סיפר: "ברמה האישית - אני מאוד אוהב אותו. יש לי אפס עניינים אישיים איתו. זה נטו מקצועי. הוא לא רכז ולא יכולתי להמר. הוא מנהיג שלנו גם כשהוא לא משחק".

עוד אליפות. צהלה צהובה/לירון מולדובן

כל התגובות

"האמנתי. הייתה לי תקווה", אמר בסיום איפה לונדברג, "קרדיט להפועל. סדרה נפלאה ויריבה נפלאה. מאז שהגעתי עשיתי הכל כדי לעזור. לצערנו לא הגענו לפלייאוף ביורוליג אז היה חשוב לזכות באליפות. עבדנו קשה בשביל זה. אני מאמין בעצמי".

"לאף אחד אין יותר ביטחון בי מאשר עצמי, וניסיתי לתרום בכל דרך, לעשות מהלכים מנצחים. עשינו את זה היום. אני גאה בכולם. כולם עזרו, כל השחקנים, הצוות, זה ניצחון של כולם. אני לא יודע אם אהיה פה בעונה הבאה. אקח את הזמן לחגוג עם הקבוצה ועם המשפחה שלי, ונראה".

רומן סורקין היה נרגש והודה: "הייתי חייב המון לקבוצה שלי. לא הייתי מספיק טוב במשחק וחצי האחרונים. התעסקתי בעצמי. זה אני הישן. זו חבורה של גברים. נהנינו להיות ביחד, זה הקסם שלנו. במשחק האחרון הרגשנו שנפגע לנו הכבוד, אבל כל אחד כאן, מי ששיחק ומי שלא, תמך ועזר"

"יש פה אווירה טובה. שאפו גם להפועל הם קבוצה אדירה. איזה כיף לזכות באליפות אחרי העונה הזו, זה יותר ממתוק. שמענו את האוהדים בכל דקה. זו האליפות הכי מתוקה יחד עם הראשונה שלי. זה היה קרב נהדר, שאפו לכולם. יש לי חברים טובים בהפועל, אני שמח שהכדורסל הישראל משתפר. בטוח שכולם נהנינו לראות את המשחקים האלה. ברור שנחגוג".

sheen-shitof

עוד בוואלה

גיל המעבר: התקופה שמגיעה בלי הוראות הפעלה

בשיתוף כללית

"שאפו לכולם". סורקין/אודי ציטיאט

שמעון מזרחי: "הלחם והחמאה שלנו זה אליפות וגביע, והנה זכינו בשניהם. המיוחד זה שיש לנו קבוצה ולא יחידים. יש לנו צוות מאמנים בראשותו של עודד. באנו לסדרות בלי ארבעה ישראלים, שחקני מפתח, והתגברנו על זה. לגבי אירופה, הכל תלוי אם נשחק בארץ או לא. עושים הכל לבנות קבוצה מאוד איכותית".

ג'ון דיברתולומאו: "עייף. זו אחת העונות הקשות שהיו לי פה. אני מאוד גאה בקבוצה. זו הייתה עונה ארוכה ומורכבת. החבורה הזו מיוחדת ואני שמח שזה נגמר ככה. אנחנו מאמינים בעצמנו ובכל שנה המטרה היא לזכות בכל התארים. זה הולך ונהיה קשה בכל שנה. אני אהנה הלילה, אקח חופשה של כמה ימים ואז אחליט לגבי העתיד".

ג'יילן הורד: "מרגיש מעולה. הייתה עונה ארוכה, הרבה עליות וירידות. אני מאושר. זה משמעותי בשבילי ואני נרגש. אני מרגיש פה מעולה, פגשתי הרבה אנשים נהדרים".

לוני ווקר: "אני מתרגש בשביל האחים שלי, הקבוצה הארגון. המשכנו לדחוף והוכחנו מנטליות חזקה. זה מגיע לנו. בשנה הבאה נהיה אפילו יותר טובים. שמח בשביל כל השחקנים והצוות".

קלאודיו קולדבלה: "זו הייתה עונה מדהימה. לפעמים שוכחים את מה שעברנו. הצוות היה נהדר. הצלחנו לעבור את הירידות והעליות ואני גאה בכולם. המטרה שלנו היא תמיד לכוון למעלה. זה מועדון מיוחד. כשאנחנו ביחד - אי אפשר לנצח אותנו. נרצה לשמור על השחקנים שלנו. אני שמח להיות כאן ונראה בהמשך לגבי עתידי. זה הרגיש כמו 5-6 עונות בעונה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully