הפועל ירושלים ממשיכה בבנייה מחדש תחת המאמן סשה אוברדוביץ'. הקבוצה הודיעה הערב (שלישי) על פרידה מקשיוס ווינסטון, שיעזוב אחרי עונה אחת: "קאש, תודה על המקצועיות, על המחויבות ועל הלב שהשארת על הפרקט בכל רגע.
בהצלחה רבה בהמשך הדרך".
ווינסטון קיבל בעונה הסדירה 22 דקות בממוצע למשחק ותרם 13.8 נקודות. בפלייאוף רשם עוד ארבעה משחקים, ירד ל-14.8 דקות ול-6.5 נקודות למשחק. ביורוקאפ הוא תרם מספרים גבוהים יותר - 14 נקודות ו-3.6 אסיסטים בממוצע למשחק.
כידוע, ירושלים עוברת תהליך שינוי משמעותי. הקבוצה צירפה עד כה את ג'יילן סמית' מטורקיה, וצפויה לצרף עוד חמישה זרים לפחות לצד ג'ארד הארפר שממשיך. מוקדם יותר הודיעה הקבוצה שבוריס פטה שהיה אחד מעוזריו של אוברדוביץ' בכוכב האדום יגיע לקבוצה לשמש כעוזרו.
