רגעי בהלה נרשמו היום (שני) בצהריים בעירוני נס ציונה, שעות ספורות לפני משחק סיום העונה של הקבוצה בחוץ נגד מכבי רעננה.
בקבוצה קיבלו דיווח על שריפה שפרצה באולם לב המושבה, האולם הביתי של הכתומים, וראשי המועדון מיהרו למקום כדי לבדוק במה מדובר. בנס ציונה גילו כי במזל לא נגרם נזק משמעותי לאולם, לאחר שהשריפה פרצה במבואה הסמוכה לחדרי ההלבשה, שבהם היו מדי המשחק והנעליים של השחקנים לקראת המשחק.
היכנסו למשחק הניחושים, השתתפו בחידון ואולי תזכו בחבילה זוגית לרבע גמר המונדיאל
בשעה שפרצה השריפה היו באולם כמה ילדות במהלך אימון. לאחר שהריחו עשן, הן פונו מהמקום, שאליו הגיעו כוחות כיבוי ואמבולנס. כאמור, לא נגרם נזק לגוף או לרכוש.
כזכור, לפני כמה חודשים, בזמן המלחמה עם איראן, נפל רסיס גדול בסמוך לאותו אולם. גם אז לא נגרם נזק לחלקו הפנימי של אולם לב המושבה.
