במכבי תל אביב ובהפועל באר שבע נערכים באינטנסיביות ובדייקנות לדיון הצפוי מחרתיים (רביעי) בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל באשר לאירועי גמר גביע המדינה בין שתי הקבוצות לפני כחודש.
כזכור, 10 אנשים: תשעה שחקנים משתי הקבוצות ומנהל מכבי תל אביב יואב זיו, עומדים לדין בגין התקרית האלימה בסיום המשחק על כר הדשא בטדי ונגדם עומדים עונשים משמעותיים אותם דורש תובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין גלעד ברגמן. שתי הקבוצות סיימו לשלוח את הראיות שלהן לקראת הדיון המשמעתי מחרתיים ובשלב הזה עוד לא נפתח ערוץ של שיחות להגיע לעסקת טיעון. גורם בהתאחדות לכדורגל הביע היום תמיהה מדוע בשני המועדונים ציפו שעסקת טיעון תגיע מכיוון ההתאחדות לכדורגל.
"עסקת טיעון היא משהו שמבקש נאשם", אומרים גורמים בהתאחדות לכדורגל. "בינתיים הנאשמים הם משתי הקבוצות ולכן אם הם רוצים עסקאות טיעון הם צריכים ליזום אותן ולא לחכות שמישהו בהתאחדות לכדורגל יציע עסקת טיעון".
48 שעות נותרו לפתיחת הדיון בבית הדין המשמעתי ויש עדיין זמן לקבוצות לפעול לעסקאות טיעון אבל כאמור בהתאחדות לכדורגל טוענים שהיוזמה צריכה להגיע מהקבוצות.
