העולה החדשה לליגת העל, הפועל רמת גן, ממשיכה במלאכת הרכבת הסגל לקראת העונה החדשה. הבוקר (שני) הודיע המועדון על הצטרפותו של אופק עובדיה, קשרה של מכבי הרצליה בשלוש השנים האחרונות.
עובדיה, שהיה חלק חשוב בעונה הטובה של מכבי הרצליה, שכמעט עלתה ליגה, נחשב לאחת מפריצות העונה בליגה הלאומית וזכה למספר הצעות, כשלבסוף בחר לחתום בקבוצתו של המאמן מסאי דגו שעלתה לליגת העל.
עובדיה סיים עונה אישית טובה ונבחר להרכב העונה של הליגה הלאומית עם חמישה שערים וארבעה בישולים. הוא חתם במועדון לעונה עם אופציה לעונה נוספת ויצטרף לפרויקט המסקרן שנבנה אצל האורדונים.
עובדיה אמר לאחר החתימה: "אני מאושר להצטרף למועדון עם היסטוריה מפוארת ועתיד מבטיח. פרויקט חדש שמכוון גבוה. שמעתי המון על הקהל שלנו ואני כבר מדמיין אותו מטריף אותנו במגרש, יאללה הפועל".
