נבחרת הנשים של ישראל רשמה הערב (שישי) את הפסדה השלישי במסגרת קמפיין מוקדמות המונדיאל 2027 - הפעם 6:0 כואב מול סקוטלנד, שבחרה לארח את ההתמודדות בבבודפשט בשל חשש מתגובות הקהל הסקוטי. זו התבוסה השלישית של מנחם קורצקי והשחקניות שלו בקמפיין, אחרי 5:0 ו-3:0 מול בלגיה.
הצטרפו למשחק הניחושים של וואלה ספורט וקיה
הסקוטיות היו עדיפות מהפתיחה ועד הסיום, הוליכו 0:2 כבר בדקה ה-20 ודהרו לשלוש הנקודות עם שלושער של קרוליין וויר. המשמעות: בזכות הניצחון, עלתה סקוטלנד למקום הראשון בבית 4 עם 11 נקודות - שלוש יותר מבלגיה השנייה (לה משחק חסר). נבחרת ישראל מדורגת שלישית עם 6 נקודות, ובעוד ארבעה ימים היא תפגוש פעם נוספת את הסקוטיות, שוב בבודפשט.
