וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של בלבול התערער: "משחק מביש, נראינו חסרי אונים"

28.10.2024 / 22:15

התבוסה בידי הפועל חיפה עלולה להיות אקורד הסיום של מאמן נתניה, ולא רק בגלל התוצאה. גם הוא כבר מודה: "משהו השתבש בדרך"

צפו: הריאיונות בסיום המשחק של מרקו בלבול ורוני לוי אחרי ה-0:3 של הפועל חיפה על מככבי נתניה/ספורט1

מעמדו של מרקו בלבול במכבי נתניה התערער מאוד, גם בשל התוצאה וגם בגלל איך שהקבוצה נראתה הערב (שני) בהפסד 3:0 להפועל חיפה. הבעלים אייל סגל הוא זה שיכריע את עתידו של המאמן, כשבמועדון יש קולות שתומכים בזעזוע, לצד קולות שחושבים שבלבול צריך להישאר.

נתניה נותרה מתחת לקו האדום עם ארבע נקודות בלבד מפתיחת העונה, ועם ניצחון אחד בלבד. במחזורים הבאים היא תפגוש את הפועל ירושלים (בית), מכבי פתח תקוה (חוץ) והפועל באר שבע (חוץ).

"התחושות קשות", הודה בלבול בסיום. "זה המשחק הכי חלש שלנו העונה. משחק מביש, מתסכל, מתנצל בפני הקהל, היה נראה שיש רק קבוצה אחת על המגרש, נראינו חסרי אונים. השער העצמי היה אומלל, רצינו לשמור על שער נקי, אבל גם אחרי שער כזה צריך להראות אופי ומנטליות מול הקהל, אבל היינו ממש אנמיים, רכים, לא יצרנו מצבים, פשוט משחק מביש.

בלבול הוסיף: "גם כשפה ושם יצרנו כמה התקפות הסיומת הייתה חלשה. ידעתי שאולי אם נכבוש משהו יכול להשתנות, אבל לא יצרנו כלום. בכדורגל אתה יכול להגיע מ-0 ל-100 בשניות, ויש פה סגל טוב שבהכנה היה מדהים ונתן הצגות. משהו השתבש בדרך, אנחנו סופגים בכל משחק שלושה שערים, זה בלתי נתפס. גם השינויים בהגנה לא עבדו, אבל בשבת יש משחק, והתפקיד שלי הוא לחפש פתרונות ואני אמצא אותם".

מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ישלם את המחיר? בלבול/ברני ארדוב

בלבול מונה לתפקיד באפריל 2024, אחרי פיטוריו של גיא צרפתי. כעת ייתכן שהקבוצה תצא שוב לדרך חדשה, עם מאמן חדש על הקווים, בתקווה לשרוד בליגת העל.

בצד השני, הפועל חיפה חוגגת. רוני לוי אמר: "אנחנו מרוצים מהניצחון, פחות מהמשחק. אבל עדיף לתקן את הדברים שלא אהבתי אחרי ניצחונות. יש לנו הרבה חבר'ה צעירים, יש אווירה טובה בקבוצה, ונרצה להמשיך את זה למשחק הבא. עברנו שינוי משמעותי, ואנחנו קבוצה אחרת לגמרי, והקבוצה עושה דברים יפים מאוד. השנה עוד קשה וארוכה ויש עוד הרבה אתגרים ומקום להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully