וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "בתקופות כאלה צריך שחקנים כמו רפאלוב. הוא הדביק את כולם"

מאמן מכבי חיפה שיבח את הקפטן, שהשיב: "אמרתי לברק לא לשפוט אותי לפי תעודת הזהות, אלא לפי היכולת". סילבס: "האיכות שלהם הכריעה אותנו"

צפו בשערים: מכבי חיפה - הפועל חדרה 2:3/ספורט1

מכבי חיפה היתה מתוסכלת מאוד אחרי שני הפסדים רצופים לשתי יריבותיה לצמרת מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. הערב (שני) היא אירחה באצטדיון טרנר את הפועל חדרה האחרונה ואחרי לא מעט דפיקות לב הצליחה לנצח 2:4. איינבינדר ושולמייסטר הוא החזירו את האורחים ל-2:2 ומחקו יתרון כפול של דוד (16) ורפאלוב (41), אלא שסברינה הרגיע עם שער בכורה (80) ורפאלוב השלים צמד נהדר לקראת הסיום.

ברק בכר דיבר על ההתקפה של קבוצתו: "זה ה-DNA שלנו. הגול הראשון היה באמת אחד השערים היפים שלנו העונה. זו הסיבה שהשחקנים האלו משחקים. גם רפאלוב וגם סבע מאחורי דין דוד. בכלל, עשינו הרבה פעולות התקפיות. אני חושב שחדרה עברו אולי פעמיים או שלוש פעמים את החצי במשחק הזה. אנחנו נענשים על כל דבר. לא יכול להיות שנספוג מול שחקן אחד שתוקף אותנו. נצטרך להביא יותר מחוייבות הגנתית אם אנחנו רוצים להמשיך לטפס למעלה".

על השערים הרבים שחיפה סופגת: "המשחק היה 90 אחוז בשליטה שלנו. הם הבקיעו בהתקפת מעבר. איבדנו את הריכוז ושילמנו על זה. היו משחקים שעשינו טעויות ולא ספגנו. הפעם נענשנו".

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה חוגג שער. קובי אליהו
רק הולך ומשתבח. רפאלוב/קובי אליהו

על רפאלוב: "הוא עלה מהספסל מצוין במשחקים האחרונים. אחרי שני משחקים כאלו כואבים, אתה צריך שחקנים כמו רפאלוב שיהיו על המגרש. מעבר לשני הגולים המדהימים, ראיתי אותו עושה פעולות טובות. כשרואים את הקפטן שלנו עושה פעולות כאלו, זה מדביק את יתר השחקנים".

על האירוח בטרנר: "זה הזמן להגיד תודה לרוביק דנילוביץ' המקסים (ראש עיריית באר שבע) ולאנשים בבאר שבע. תמיד כיף לחזור לפה. פעם ראשונה שאני נמצא בספסל כמאמן מקומי. צריך להגיד מילה טובה לקהל שלנו שעודד ודחף גם כשהיינו ב-2:2. מקווה שהוא יוכל לחזור בקרוב לסמי עופר".

ליאור רפאלוב, שכיכב עם צמד נהדר, אמר: "אנחנו אחרי שבוע שהפסדנו נגד שתי קבוצות מאוד טובות. אנחנו מועדון שלהפסיד בו פעמיים בתוך שבוע זה לא דבר שבשגרה. גם אחרי המשחק מבחינתנו זה היה לקחת שלוש נקודות. יפה או מגעיל. עדיף לתקן את הדברים אחרי ניצחונות וזה מה שנעשה".

על כך שהוא לא פתח במשחקים הקודמים: "לי ולברק יש מערכת יחסים טובה. אנחנו מדברים על כל מה שקורה במועדון. אמרתי לו שהרצון שלי הוא להיות על המגרש כמה שיותר. אני בטוח שהוא יחלק את הדקות בין כולם. אמרתי לו שלא ישפוט לפי תעודת הזהות שלי, מקווה שעכשיו אשחק יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חיים סילבס מאמן הפועל חדרה. קובי אליהו
יוצא מעודד. חיים סילבס/קובי אליהו

בצד המפסיד, חיים סילבס נשמע אופטימי על אף ההפסד: "השחקנים נתנו כל מה שיש להם במגרש. האיכות הכריעה אותנו. בתור קבוצה שהיא קבוצת תחתית, אין את הלוקסוס להבקיע פעמיים ולהפסיד את המשחק. אנחנו סופגים יותר ממה שצריך. כואב לי מאוד בשביל האוהדים. חיפה איכותית יותר וזה הכריע אותנו, בטח עם האדום".

"אנחנו לא חושבים על הטבלה. זה לא התאריך להסתכל על הטבלה. באנו במטרה לקחת נקודות. רצינו לעשות כל מה שאנחנו יכולים. בסופו של דבר הבקענו גולים שבימים אחרים אנחנו לא סופגים אותם".

על המשחק הבא נגד בית"ר הלוהטת: "אני מגיע לכל משחק במטרה להוציא נקודות. עושים בכל משחק את מה שאפשר. זה שבית"ר בכושר, זה לא אומר שהיא תנצח אותנו".

דן איינבינדר הוסיף: "היו הרבה דברים טובים שעשינו במהלך המשחק שאפשר להתעודד מהם. הצלחנו לחזור מפיגור. יש הרבה דברים טובים, אבל התוצאה הסופית מאכזבת. היה לנו חוסר ריכוז בסוף כי הגול הגיע ממצב נייח. בסופו של דבר שיחקנו מול קבוצה מאוד איכותית עם הקהל שלה ושהייתה צריכה את הניצחון לא פחות טוב מאיתנו. מתסכל, נלמד מזה".

"אני חושב שלא הרבה קבוצות יחזרו מפיגור מול מכבי חיפה. זה צריך לתת לנו אנרגיות. המשחק הזה הרבה יותר מעודד מהמשחק הקודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully