וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון הדרך של יצחקי: "אני מאמין בתהליך, לא משנה עקרונות"

מאמן בית"ר התמוגג מ"הערב המרגש" בטדי, ומסביר את ההימור ב-10 שחקנים: "לא פחדתי מתבוסה". שועה בטירוף: "מאחל לכל שחקן לשחק כאן"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

באפריל 2018 בית"ר ירושלים רשמה את הניצחון האחרון שלה על מכבי תל אביב בליגה. בשבוע שעבר היא רשמה ניצחון ענק על מכבי חיפה עם מהפך מרשים, והערב (שני) התעלתה אפילו על הניצחון ההוא עם 1:3 מדהים על האלופה. שער של דור תורג'מן העניק יתרון למכבי, וגם הרחקה של ז'אן מרסלן במחצית לא סייע יותר מדי לקבוצה של ברק יצחקי שהמשיך למחצית השנייה בחיסרון מספרי, אבל השחקנים שלו החזירו בענק. טימו מוזי בשער אדיר, ירדן שועה מהנקודה הלבנה וסילבה קאני הפכו וצמצמו את הפער מהפסגה ל-3 נקודות, כשלבית"ר משחק חסר.

"זה באמת ערב מרגש. אין לי הרבה מה להגיד, אני רוצה להגיד תודה לשחקנים שלי", אמר ברק יצחקי בסיום. "לעלות מחצית שלמה בפיגור ולהפוך את המשחק. מה אמרתי להם? שצריך לשחק עם אומץ. למרות שאנחנו בפיגור, אנחנו לא משנים את העקרונות שלנו".

יצחקי הוסיף: "אם הייתי מפחד לקבל תבוסה, הייתי מכניס שחקני הגנה ומסתגר. זו לא הדרך שלי. אם זה לא היה מסתדר, זה היה יכול ללכת לכיוון אחר. השחקנים הראו אופי והמשיכו לשחק בלי פחד. זה לא משנה איך היה נגמר המשחק הזה, הייתי ממשיך באותה דרך. אני מאמין בתהליך ובדרך".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. דני מרון
לך תרגיע את השחקנים. בית"ר חוגגת/דני מרון

על האדום של מרסלן: "זה הפתיע אותי. הכנסתי בכוונה את עדי כשהיינו בחיסרון מספרי. הוא יודע לשחק בין הקווים. הרגשתי שאנחנו במשחק ויכולים להניע את הכדור. היו פעמים שכן, בחלקים מהמשחק. לפעמים קשה להעביר מסרים בצורה כזו, אבל אני שמח שזה נגמר ככה".

על ליאל דרעי: "הוא שיחק כמעט בכל משחקי האימון. אחרי זה הסגל התרחב והילד הזה לא שיחק דקה מתחילת העונה. אבל אתה רואה את האימונים שלו וכשאתה מגיע למצב שאתה צריך לסמוך עליו, הוא עולה כמו אריה. וככה כל שחקן שמגיע למועדון גדול צריך להתנהג. מעולם לא שמעתי אותו מצייץ. הוא הרוויח את זה ביושר".

על האפשרות להתחזק בעומר אצילי: "הוא שחקן מצוין, לא רוצה לחשוב יותר מדי רחוק. עכשיו יש לנו את המבחן הכי קשה וצריך לרדת לקרקע".

על הציפיות: "אליפות? זה רחוק. אנחנו עוד לא שם. במחצית הראשונה זה היה נראה כמו בוגרים נגד נוער. מכבי תל אביב הניעה כדור ולא היינו במשחק כמעט לרגע אחד. מכבי עשתה לנו בית ספר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ירדן שועה בית"ר ירושלים. דני מרון
אין גדולה כמו בית"ר. שועה חוגג/דני מרון

ירדן שועה הוסיף: "אנחנו משחקים ממש טוב. כל אחד מקריב מעצמו ואין סתם בכדורגל. ברגע שאתה מקריב, הדברים קורים. מה קרה במחצית השנייה? עשינו לחץ גבוה, אין סתם בכדורגל".

על הקהל בטדי: "מאחל לכל שחקן להיות בבית"ר ירושלים כדי להבין את העוצמות באצטדיון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully