וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס: "היה לחץ לנצח, לא רוצה לומר מי שיחק הגנה רעה"

28.10.2024 / 21:30

מאמן הפועל תל אביב מביט קדימה אחרי הניצחון על הפועל באר שבע: "נהניתי מהקבוצה ברבע האחרון". אהרוני: "לא רוצה להתייחס לשיפוט, גאה בשחקנים"

תיקתקנו, 28.10/ספורט1

הפועל תל אביב חזרה הערב (שני) למסלול הניצחונות עם 88:98 על הפועל באר שבע. הקבוצה של סטפנוס דדאס לא הרשימה, אך נהנתה מערב גדול של ברונו קאבוקלו, בעיקר בחצי השני, שתרם 20 נקודות, ויחד עם פטריק בוורלי שקלע 15 נקודות, הפועל נותרה עם מאזן מושלם.

דדאס אמר לאחר המשחק: "ברכות לשחקנים כי היה עלינו לחץ לנצח את המשחק הזה, לא שיחקנו הגנה טובה מדי. אני לא רוצה לומר מי שיחק הגנה רעה, אבל עשינו טעויות של יחידים, קיבלנו 10 נקודות מהוצאות חוץ, לא היינו בריכוז בשניות האחרונות של ההגנה. לא אומר שלא היה מאמץ, אבל צריך לתת קרדיט להם על ההופעה שלהם, ניצחנו וכולם בריאים. בעוד 42 שעות יש לנו משחק, מחר נטוס, אף אחד לא יזכור חוץ מהניצחון. ניסיתי לשחק בסוף את הפילוסופיה שלי, להוציא את ברונו החוצה, זה נתן לנו פיתרונות, הוא פתח את הדרך לגארדים להיכנס ולהוציא. נהניתי מהקבוצה ברבע האחרון, שיחקנו טוב מאוד, כי קלענו זריקות נוחות".

סטפנוס דדאס, מאמן הפועל תל אביב. הפועל "שלמה" תל אביב, אתר רשמי
מביט קדימה. דדאס/אתר רשמי, הפועל "שלמה" תל אביב

עוד אמר המאמן: "כשיש לך על המגרש את נועם שהוא חותך נהדר לסל, הוא יכול להוציא את ברונו לקלוע זריקות פנויות. ברונו הוא טוב בזריקות מבחוץ, אמרתי לו שאנחנו חייבים לשחק יותר פיק אנד פופ, זה יכול לתת לנו את היתרון ביחד עם מוטלי. זה עבד, אנחנו עובדים על זה. התקפית, חוץ מהלחץ שהיה עלינו, הייתה לנו הופעה טובה. זה משהו שאנחנו מבקשים ממנו. המשחקים באירופה הם שונים, גראן קנאריה שונה מבודוצ'נוסט ומוולבס. צריך להתאים את סגנון המשחק. הליגה בישראל מלבד שני משחקים גדולים, כל המשחקים דומים, אם אתה לא הורג את המשחק יש להם סקוררים אמריקאים וישראלים עם מוטיבציה ששומרים אותם במשחק. המשחקים בישראל דומים, אם אתה לא הורג את המשחק הוא מסוכן. בודוצ'נוסט הוא משחק קריטי עבורנו, ובעוד שבועיים נוכל להיות ראשונים בשתי הליגות, אם ננצח משחקים קריטיים, אם ננצח את המשחק הזה נהיה במצב טוב".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אורן אהרוני, מאמן הפועל באר שבע/דימונה. מאור אלקסלסי
גאה בשחקנים ולא מרוצה מהשיפוט. אהרוני/מאור אלקסלסי

אורן אהרוני סיכם: "זה מאוד מאכזב, עשינו משחק מצוין נגד קבוצה עם כל כך הרבה איכויות וכזה עומק מהספסל. היינו שם, היה חסר לנו במינוס 2 עוד פעולה טובה בהתקפה, לצערי אנחנו החטאנו והם עשו שתי שלשות גדולות, אני מאוד גאה בשחקנים שלנו ובהפועל שלנו. זה מאכזב, אבל אני לוקח מפה הרבה דברים טובים.דיברנו על זה שפה בבית עם הקהל שנותן את הדחיפה, צריך להתמודד מול כל קבוצה, זה שהראינו היום אופי, והיינו שם כדי לנצח. היה חסר לנו, אנחנו קבוצה חדשה, צעירה, היה חסר לנו את המהלך הזה, כדי לעלות ליתרון במינוס 2, ולא עשינו. אנחנו ממשיכים קדימה".

מאמן ב"ש הוסיף: "אני לא רוצה להתייחס לשיפוט, אבל אני גאה בשחקנים שלי. הפועל תל אביב היא בהחלט ברמה של מכבי, עם העומק והאיכות. אנחנו קבוצה שצומחת וגודלת, המחויבות הייתה אותו דבר גם נגד עפולה. בקטע הזה היינו שם, הם עשו סלים גדולים בסוף ואנחנו לא. מבחינת הדריכות, אני גאה בשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully