וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דני גרופר בישל בעזרת הגב בניצחונה של לודוגורץ

מגן נבחרת ישראל הכין את השער השני ב-0:3 על צסק"א 1948 סופיה. אלופת בולגריה שמטה רק שתי נקודות וספגה שער בודד ב-12 מחזורים

הבישול של דני גרופר בניצחון לודוגורץ/.

דני גרופר פתח הערב (שני) בהרכב לודוגורץ בפעם השישית העונה בליגה הבולגרית ורשם בישול שלישי, כשהכין את השער השני בניצחון הביתי 0:3 על צסק"א 1948 סופיה. המגן השמאלי של נבחרת ישראל עלה לכדור גובה בדקה ה-24 אחרי הרחקה לא טובה של ההגנה, ניסה לנגוח ודווקא עם הגב הסיט את הכדור לתוך הרחבה, שם איבאילו צ'וצ'ב נותר חופשי וכבש. אריק מרקוס הברזילאי הבקיע צמד (15 ו-49) ולודוגורץ עם יתרון שש נקודות בפסגה. גרופר השלים 90 דקות.

אלופת בולגריה ניצחה 11 מ-12 משחקיה עד כה, כשיוצא הדופן הוא ה-0:0 הביתי מול צ'רנו מורה בתחילת ספטמבר, והיא ספגה רק שער אחד בליגה (ב-1:5 על ארדה בתחילת אוגוסט). זה היה משחק ליגה 10 ברציפות עם שער נקי, בעוד בליגה האירופית היא ללא שער זכות (הפסידה 2:0 לאנדרלכט וסלביה פראג, ובתווך 0:0 מול ויקטוריה פלזן).

* עומר אצילי לא נכלל בסגל אומוניה ניקוסיה למשחק החוץ מול קרמיוטיסה במחזור השמיני בליגה הקפריסאית. אחרי שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים, אומוניה הביסה את יריבתה החלשה 2:6 ועלתה למקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully