וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנס לטופ 10: תחזית דראפט מחמיאה לבן שרף, כולל השוואה לג'ינובילי

ב"בליצ'ר ריפורט" פרסמו תחזית ראשונית, גארד אולם התברג עשירי והוזכר בשורה אחת עם הארגטינאי האגדי: "נעול בסיבוב הראשון"

תקציר: אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 78:71/ספורט1

דראפט 2025 מסומן כאחד החזקים והאיכותיים בשנים האחרונות, אבל בן שרף בכל זאת עשוי להתברג בבחירה גבוהה. בשבועות האחרונים התחזיות הראשוניות שמתפרסמות (ועוד ישתנו בצורה דרמטית) לרוב מציבות את שרף כבחירת סיבוב ראשון, ולעיתים אף כבחירת לוטרי.

היום (שני) פורסם המוק דראפט הראשוני של "בליצ'ר ריפורט", בו הימר מומחה הדראפט ג'ונתן וסרמן על 60 הבחירות. בבחירה העשירית, שלהערכתו תהיה של סן אנטוניו (סדר הבחירות, כמובן, רחוק מלהיות סופי), נבחר בן שרף.

"שרף נמצא בעדיפות עליונה מבחינת הסקאוטים מאז ההצגה שלו באליפות אירופה לנוער. העובדה שעד כה אנחנו רואים את אותן ניצוצות של יצירתיות, יצירת מצבי קליעה ויכולת מסירה גם במדי הקבוצה הגרמנית, מאוד מעודדים", נכתב בנימוק הבחירה בשרף, שהושווה למאנו ג'ינובילי - שחקן אגדי אחר של הספרס. "בפתיחת העונה באולם, שרף מגיע לעמדות הנוחות שלו בכדרור, בזכות שליטה טובה בכדור ושינויי כיוון ומהירות תכופים. הקליעה שלו אומנם נכנסת באחוזים קצת יותר נמוכים, אבל הוא מרגיש מאוד בנוח לזרוק מחוץ לקשת ומחצי מרחק. בנוסף, מדובר בפליימייקר יצירתי מאוד".

בן שרף במדי אולם. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
ההייפ נמשך. בן שרף/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

לטענתו של וסרמן, "הסקאוטים לא ייטפלו לאחוזי הקליעה או למגבלות האתלטיות של שרף אם הוא ימשיך לייצר מספרים בהתקפה. הוא אמור להיות בחירת סיבוב ראשון בטוחה".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully