וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בולדווין וקולסון יכינו אותנו": פנר נחושה, ומזהירה מפני לי

פנרבחצ'ה מתכוננת למשחק ה"בית" מול מכבי תל אביב בקובנה. המאמן מסמן מפתחות, מריאנוביץ' על הבעיות של היריבה: "אין משחקים קלים"

תקציר: אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 78:71/ספורט1

פנרבחצ'ה מתכוננת למשחק ה"בית" מחר (שלישי, 20:30) נגד מכבי תל אביב בקובנה, ומגיעה דרוכה ונחושה - דבר שעשוי להיות בעוכריהם של השחקנים של עודד קטש. פנר הפסידה בשבוע שעבר לפנאתינייקוס, מגיעה לשבוע היורוליג הכפול מהמחזור התשיעי בלבד, ובתחילת העונה היא נתונה ללא מעט ביקורות.

בין היתר, ווייד בולדווין שהגיע הקיץ ממכבי תל אביב כרכש נוצץ, עדיין לא נכנס לעניינים לחלוטין. אבל הוא ובונזי קולסון, שמכירים היטב את השיטה של עודד קטש, מוכנים לאתגר. "הם שיחקו שם בעבר, ויעזרו לנו להתכונן", אמר הסנטר בובאן מריאנוביץ'. "יהיה משחק קשה, כי כל יריבה ביורוליג היא יריבה קשה, ברמה הגבוהה ביותר. מכבי קבוצה שיודעת איך לערב את השחקנים הגבוהים שלה במשחק, ואנחנו צריכים להיות ערוכים לכך. ברמות האלו, אין משחקים קלים".

סייבן לי מכבי תל אביב נגד ז'לגיריס קובנה. אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א, אתר רשמי
"מוכיח את עצמו". סייבן לי/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי ת"א

שרונאס יאסיקביצ'יוס הזהיר מפני סייבן לי, שבקושי מתאמן עם הצהובים וגם הפעם יחבור ליתר השחקנים רק בבוקר המשחק. "תמיד קשה לשחק נגד מכבי תל אביב. זו יריבה שמשחקת הרבה התקפות מעבר ותמיד הולכת חזק לריבאונד התקפה", אמר שאראס. "סייבן לי שחקן שבהחלט צריך להיזהר ממנו, הוא סקורר ברמה גבוהה וכבר מוכיח את זה גם ביורוליג. מצפה לנו משחק קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully