וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'וס מתאו: "אין ספק שאולימפיאקוס תסיים את העונה בצמרת הגבוהה"

שבוע יורוליג גדוש ייצא לדרך מחר: במוקד מפגש הענקיות בין אולימפיאקוס לריאל מדריד והמוקש של המוליכה ברצלונה אצל אנאדולו אפס. קרסן אדוארדס בעקבות שיא היסטורי

תקציר: אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 78:71/ספורט1

שבוע היורוליג הכפול ייצא לדרך מחר (שלישי) עם חמישה משחקים לא כולל משחק החוץ של מכבי תל אביב מול פנרבחצ'ה. במוקד המפגש בין אולימפיאקוס לריאל מדריד, אבל גם המשחק המוקדם בין אנאדולו אפס לברצלונה מבטיח רבות. במשחקים נוספים פריז החמה תתארח אצל אלבה ברלין והאיטלקיות המאכזבות מילאנו (משחק חוץ מול באסקוניה) ו-וירטוס בולוניה (משחק בית נגד באיירן מינכן) יעלו גם כן על הפרקט.

יאן וסלי, ברצלונה. Inaki Esnaola, GettyImages
בארסה בכושר נפלא. יאן וסלי/GettyImages, Inaki Esnaola

אנאדולו אפס - ברצלונה (19:30)

מפגש מסקרן בין שתיים מהקבוצות החמות במפעל. בארסה עלתה לפסגה במחזור הקודם ומחזיקה ברצף של ארבעה ניצחונות, בעוד אנאדולו המדורגת שישית נכנסה לקצב עם שני ניצחונות במחזורים האחרונים עם ממוצע של 93 נקודות למשחק. שתי הקבוצות עדיין מנסות להסתגל למציאות החדשה ללא הגארדים הבכירים שלה - שיין לארקין בצד אחד וניקו לפרוביטולה בצד שני.

אלבה ברלין - פריז באסקטבול (20:30)

קרב בין שתיים מהקבוצות שהיו אמורות להיות בין החלשות במפעל העונה, אבל בינתיים מפתיעות לטובה. זה נכון בעיקר בנוגע לפריז, שבהנהגתו של טי ג'יי שורטס הנפלא, שפתח את העונה בכושר אדיר, כבר השיגה שני ניצחונות כולל אחד מרשים במיוחד בשבוע שעבר על מונאקו. הגרמנים מצידם עומדים על ניצחון אחד, אבל היו במרחק נגיעה ברוב ההפסדים - כשהם מתמודדים בצורה מכובדת עם מכת הפציעות של הקבוצה.

אולימפיאקוס - ריאל מדריד (21:15)

שלוש פעמים הקבוצות הללו נפגשו בגמר היורוליג, ואף אחד לא שולל את האפשרות שזה יקרה גם העונה. מחר הן ייפגשו לראשונה העונה, וחובת ההוכחה תהיה על הקבוצה של יורגוס ברצוקאס. היוונים אומנם עוד לא הפסידו בבית העונה ביורוליג, אבל בתחילת השבוע הובסו בהיכל השלום והאחווה על ידי פנאתינייקוס. הבלאנקוס מנגד מחפשים ניצחון חוץ ראשון העונה, ומציגים יכולת משופרת בשבועות האחרונים. ניקולה מילוטינוב שחוזר מפציעה לאט לאט, ינסה לסייע בקרב מתחת לסלים עם אדי טבארס.

"אין לי ספק שבסוף העונה, אולימפיאקוס תהיה אחת הקבוצות בצמרת הגבוהה של הטבלה", אמר מאמן ריאל צ'וס מתאו לקראת המשחק. "הם עדיין בשלבי התחברות, אבל ברור שעבורנו זה אתגר עצום".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
שחקן אולימפיאקוס ניקולה מילוטינוב. אולימפיאקוס, אתר רשמי
אולימפיאקוס זקוקה לו. מילוטינוב/אתר רשמי, אולימפיאקוס

באסקוניה - מילאנו (21:30)

הקבוצה של פאבלו לאסו מסתמנת כסוס שחור פוטנציאלי, ומגיעה למחזור מהמקום החמישי כשמאזנה כבר שלושה ניצחונות ואפס הפסדי בית. מחר היא תנסה לשמור על המאזן מול הקבוצה המאכזבת של אטורה מסינה, שמדורגת לפני אחרונה ונוסף על כל הצרות גם תחסר שחקן מפתח בדמותו של שאבון שילדס.

וירטוס בולוניה - באיירן מינכן (22:00)

שתי המנצחות הגדולות של המחזור הקודם רוצות למשוך את המומנטום כמה שניתן. האיטלקים השיגו ניצחון בכורה אחרי מותחן מול פרטיזן בחוץ, בעוד הגרמנים הפתיעו את אולימפיאקוס ומחפשים ניצחון שלישי ברציפות. הם בעיקר בונים על קרסן אדוארדס הלוהט, שקלע 30 נקודות בכל אחד משני המשחקים הקודמים ויכול לעשות היסטוריה אם יגיע ל-30 גם מחר, ויהפוך לשחקן הראשון בתולדות המפעל שקולע 30 ומעלה בשלושה משחקים רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully