וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש מהשלוש: הפועל ת"א גברה 88:98 על הפועל ב"ש

האורחת להטה מחוץ לקשת ונותרה מושלמת בליגה. קאבוקלו (20 נק') בלט במאני-טיים, 21 נק' של מולינאר, ספולדינג וציפר לא הספיקו

תיקתקנו, 27.10/פלייר

הפועל תל אביב אמנם שוב לא הרשימה, אבל חזרה הערב (שני) למסלול הניצחונות. אחרי ההפסד לטרנטו בשבוע שעבר ביורוקאפ, הקבוצה של סטפנוס דדאס ניצחה 88:98 את הפועל באר שבע, בעיקר בזכות הופעה גדולה של ברונו קאבוקלו בדקות הסיום.

האורחת שלטה בקצב מהרגע הראשון ועם ריצת 4:13 בהובלת פטריק בוורלי (15 נק' ו-5 ריב') ומרכוס פוסטר (13 נק'), היתרון נשמר בצד התל אביבי עם 21:28. רון ציפר (21 נק') ואייברסון מולינאר (21 נק' ו-8 אס') ענו עם ריצת 0:9 משלהם, וברבע שני גדול כבר חזרו מפיגור 9 לכדי שוויון, אבל עוז בלייזר (19 נק') ונועם יעקב (8 נק' ו-6 אס') שמרו על היתרון של האורחת עם 44:47 בירידה למחצית.

ריי ספולדינג (21 נק') סייע לחבריו בבאר שבע עם הופעה התקפית נהדרת וההפרש ירד ל-2 בלבד עם 65:67 של האורחת, אבל היה איש אחד שהיה רשום על הרבע האחרון. קאבוקלו (20 נק') להט עם אחוזים נהדרים וסידר 88:98 גדול להפועל ת"א המושלמת, בעוד ב"ש עם הפסד שני העונה ירדה למקום התשיעי.

שחקני הפועל תל אביב נועם יעקב, ברונו קאבוקלו, בר טימור. ברני ארדוב
ניצחון חשוב. קאבוקלו, טימור ויעקב/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו לבאר שבע: אייברסון מולינאר (8 אס'), ריי ספולדינג ורון ציפר 21 כ"א, סנספר וייס (12 ריב') ואריק גריפין 8 כ"א, פול סקראגס 5, עידו פליישר (5 ריב') 4. יואב ויטלם, סאם איוריו ונטע סגל שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: ברונו קאבוקלו 20, פטריק בוורלי (5 ריב') 15, מרכוס פוסטר 13, עוז בלייזר ובר אימור (7 אס') 10 כ"א, ג'ונתן מוטלי 9, נועם יעקב (6 אס') 8, איש וויינרייט 7, תומר גינת (5 ריב') 6. יונתן רבינוביץ' שותף ולא קלע.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל תל אביב פטריק בוורלי. ברני ארדוב
עוד הופעה אישית טובה. בוורלי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

המארחת באדום עלתה ליתרון מוקדם, כשבצד השני בר טימור צמצם מעט עם נקודות בצבע. הרכז של דדאס סיפק אסיסט לאיש וויינרייט שקלע מחוץ לקשת וגם פטריק בוורלי סייע למהפך כשנכנס לעניינים עם שלשה משלו עצמו. הריצה של האורחת המשיכה עם שלשה שלישית, הפעם של מרכוס פוסטר שקבע 0:9, כשגם ג'ונתן מוטלי לא התקשה בצבע. פוסטר הוסיף עוד שלשה, כשבצד השני ריי ספולדינג סחט סל ועבירה והוריד את ההפרש ל-2 בלבד. נועם יעקב קיבל את הקרדיט עם דקות טובות וההפרש צמח ל-8 עם דקה ורבע לסיום הרבע. רון ציפר הצליח לעצור את הקצב התל אביבי, אך מנגד עוז בלייזר השיג נקודות ראשונות ונועם יעקב חתם עם 21:28.

רבע 2

בלייזר המשיך את הקצב הטוב עם שלשה, בעוד אייברסון מולינאר הצליח לעצור מעט את הפורוורד שקבר שלשה נוספת והפך לקלע המוביל בלבן. מולינאר הוביל ריצת 0:9, עד שטימור הוסיף סל מחוץ לקשת ושבר את השוויון. הרבע המשיך ללכת צמוד כשיצפר דייק שוב מחוץ לקשת וסידר שוויון נוסף. תומר גינת וציפר דייקו מהקו, בוורלי השתיק עם שלשה ונקודות של יעקב מהעונשין החזירו את היתרון לאורחת. מולינאר קלע על הבאזר והוריד את ב"ש להפסקה בפיגור קטן של 47:44.

עוז בלייזר, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
יכולת טובה במשחק צמוד. בלייזר/אודי ציטיאט

רבע 3

בוורלי פתח את החצי השני עם שלשה גדולה, אבל בצד השני פול סקראגס וספנסר וייס הגיבו טוב והורידו מחדש את ההפרש ל-3 בלבד. מוטלי שב לדקות טובות והגדיל את היתרון, כשמולינאר המשיך לבלוט באדום ויחד עם ספולדינג חתך פעם נוספת את היתרון לייאפ יפה. וייס וטימור קלעו בלייאפים בכל צד של המגרש, כשהיתרון השברירי של הפועל ת"א החזיק עם 65:67 לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

מולינאר שוב כיכב והשווה ל-67:67, כשבצד השני קאבוקלו תפר שלשה גדולה ושמר על האורחת עם אחוזים נהדרים מחוץ לקשת. בלייזר וספולדינג קלעו, והשחקנים של דדאס ביתרון נקודה בלבד עם פסק זמן. בוורלי וקאבוקלו כיכבו בדקות האחרונות, כששלשה של פוסטר הגדילה את ההפרש ל-4. ציפר צימק עם סל נוסף מחוץ לקשת, אך קאבוקלו עם שלשה גדולה אולי סגר סיפור וקבע פסק זמן באר שבעי. המארחת חזרה בגדול עם 6 נקודות של ציפר וספולדינג, עד שקאבוקלו עם שלשה שלישית הגדיל את ההפרש ל-5 בדיוק בזמן. פוסטר דייק מהקו בשניות האחרונות והפועל ת"א עם ניצחון חשוב - 88:98.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully