וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת שלוה סקוני: 260 רצות ורצים ירוצו במרתון היוקרתי בניו יורק

בעוד כשבוע יעמדו על קו הזינוק בניו יורק מאות ישראלים נרגשים עם דגל ישראל על החזה וירוצו מרתון (42.2 ק"מ) כשגרירים של מדינת ישראל וארגון שלוה, ארגון המעניק שירותים לאנשים עם מוגבלויות ופועל לשילובם בחברה

מפגש סיכום שלוה. יחצ,
מפגש סיכום שלוה/יחצ

נבחרת הריצה Team Shalva, היא הנבחרת היחידה שיוצאת מישראל למרתון היוקרתי ביותר בעולם -מרתון ניו יורק, שיתקיים ב-3 בנובמבר. לאחר שדחתה את השתתפותה במירוץ שהתקיים בנובמבר 2023 עקב אירועי השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל - השבוע תצא נבחרת של 260 חברים וחברות, המהווה את אחת הקבוצות הגדולות ביותר בעולם שמשתתפות במרתון, ושאינה מארצות הברית.

את הנבחרת יובילו רצים עם מוגבלויות כחלק מדגל השילוב אותו שלוה מניפים בגאווה, וביניהם סער בוכבינדר, רץ על הרצף האוטיסטי, אלוף הספיישל אולימפיקס במקצי 5,000 ו-10,000 מטר, חיה חמני המאובחנת עם AADC הפרעה שיש רק ל-130 ילדים בעולם, שתצלח את המרתון על כסא גלגלים כשאבא שלה יוסי ידחוף אותה לאורך המירוץ ואליאב בלומברג בעל לקות ראייה קשה.

בנוסף, ירוצו בנבחרת אבי הרוש, אביו של ריף ז"ל שנפל במלחמת חרבות ברזל והנבחרת תנציח את זכרו באמצעות הריצה; רם חיון חבר קבוצת הריצה - Sderot Front Runners, אשר נקלעה לטבח בשבת השחורה והיה היחיד שניצל, כשלצדו נרצחו חבריו נעמי שטרית-אזולאי וקובי פריינטה הי"ד, יחד עם סמ"ר איתי מרציאנו וסמ"ר אילי גמזו ז"ל, אשר נפלו כשניסו להציל את חיי הרצים; ניתאי נחתומי חבר כיתת הכוננות של קיבוץ עלומים אשר נלחם במחבלים והריצה היא ריפוי עבורו; וכן עשרות מילואימניקים ומילואימניקיות שהשתתפו במלחמת חרבות ברזל ובנות ובני זוג של משרתי המילואים שהיו חזקים בעורף.

על מנת שהנבחרת תוכל לצאת ולייצג את ישראל בכבוד פורשות את חסותן החברות המובילות בישראל וביניהם סקוני כחסות הראשית, אל-על, בנק יהב, תנובה GO, ברא צמחים, DxWeb, ריינד אופטיקס, געש ביטוחים, נדב דמרי תיירות ומייפל פיננסים. את הליווי התעופתי, התיירותי והלוגיסטי לנבחרת מעניקה איסתא ספורט הנציגה הבלעדית של מרתון ניו יורק בישראל.

חברי וחברות הנבחרת יקדישו את הריצה שלהם למען עם ישראל ולמען ניצחון הרוח וחיזוק האחדות, הביחד וקבלת האחר. בניו יורק הם ייצגו את ישראל ואת כלל האנשים עם המוגבלויות, כדי שילדי ומשפחות שלוה יוכלו לכבוש את המרתונים האישיים שלהם על בסיס יומי, כי בשלוה מאמינים שלכל אדם, בכל גיל, מגיעה ההזדמנות לממש את הפוטנציאל הטמון בו.

ארגון שלוה מעניק שירותים לאלפי ילדים ואנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם ללא כל הבדל גזע, דת ומין, מגיל לידה ועד 120 וכן פועל לשילוב של ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully