וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאל לא יחזור השבוע. סייבן לי? "המצב לא מוציא אותנו טוב"

28.10.2024 / 14:20

סנטר מכבי ת"א לא ישחק בשבוע הכפול ביורוליג. קטש: "קשה להיות אופטימיים, אנחנו לא בסיטואציה טובה. צובט לפגוש את בולדווין וקולסון"

תקציר: אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 78:71/ספורט1

כשהיא במומנטום שלילי ועדיין עם בעיות בסגל תתארח מחר (שלישי, 20:30) מכבי תל אביב בפעם השנייה ברציפות בז'לגריו ארינה שבקובנה, כשהפעם מארחת אותה בליטא פנרבחצ'ה. המשחק הועתק לליטא בעקבות אי היכולת של הקבוצות הטורקיות לארח יריבות ישראליות בסיטואציה הנוכחית. מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים ובמאזן של שלושה הפסדים ושני ניצחונות. הטורקים במאזן הפוך, שלושה ניצחונות ושני הפסדים.

מצבת הפצועים של מכבי תל אביב הצטמצמה מעט בסוף השבוע עם החזרה של רוקאס יוקובאיטיס למשחק נגד אליצור נתניה, אבל הקו האחורי עדיין יהיה לא מושלם מאחר ותמיר בלאט צפוי להיעדר לעוד מספר שבועות. במקביל ווניין גבריאל קרוב לחזרה לפעילות גם לאחר יותר מחודש מאז שנפצע בהכנה, ועשוי לשוב באחד משני המשחקים השבוע נגד פנר או ריאל מדריד.

גם סביב סייבן לי לא נפתרו הבעיות. הגארד שהה גם בימים האחרונים באירופה ויערוך אימון עם מכבי תל אביב רק מחר, לאחר שהקבוצה התאמנה בישראל לפני ההמראה לקובנה דרך פאפוס. במועדון ממשיכים להעפיל עליו לחץ שישוב, אך ההערכה היא שייקח עוד קצת זמן לפני שיגיע ארצה.

במכבי מודעים לפערי הרמות שנוצרו גם בשל הבעיות בסגל, אך מאמינים שיחד עם החזרה של יוקובאיטיס, והמנוחה שקיבל ליוואי רנדולף בהתמודדות נגד נתניה, ייראה הקו האחורי יותר טוב ויעמוד מול האתגר שמציבה פנרבחצ'ה בפניהם.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Dragana Stjepanovic, מערכת וואלה
משוכה גבוהה. קטש/מערכת וואלה, Dragana Stjepanovic

"להיות מאמן אופטימי זה קשה, בטח בתקופה הזו", הודה עודד קטש לפני ההמראה. "אנחנו לא בסיטואציה טובה, מגיעים לשבוע כפול נגד קבוצות מהטופ. אנחנו לא מרגישים מספיק מוכנים ומאומנים, אבל נבוא לעשות את המקסימום. קל זה לא הולך להיות".

המפגש עם האקסים - ווייד בולדווין ובונזי קולסון: "מרגש וצובט בלב. לא פעם, כשעוצמים עיניים, אתה חושב מה היה צריך להיות פה עונה שלישית, ואיזו קבוצה היינו יכולים להיות. מקצועית, זה עושה הרבה כאב ראש, אבל לא רק הם - הסגל של שתי הקבוצות שנפגוש הוא מטורף".

הפצועים: "קשה לדעת וקשה להיות אופטימיים. ננסה לעשות את המקסימום בנסיבות הקיימות. ווניין עוד לא התאמן עם מגע, עשה אימון חלקי היום. נקווה שלקראת יום ראשון הוא יוכל לקבל כמה דקות".

החשש שבולדווין יתפוצץ דווקא מחר: "כל אירופה יודעת מה הוא עושה. זה מסוג השחקנים שתלויים בעצמם. אנחנו מכירים את ווייד, הוא משחק בשני צידי המגרש, מאוד תחרותי, משחק שם הרבה בעמדה 1. הוא נוהג להתחיל ככה עונות, הוא פחות משתלט ישר מההתחלה. אני מניח שמאמצע העונה והלאה הוא ישתלט יותר על העניינים".

סייבן לי לא מחובר: "קשה מאוד. לא באמת אפשר לעשות את זה בשלט רחוק. אני מניח ששבוע-שבועיים עוד אפשר להכיל איכשהו. גם בשבילו, לא להתאמן זה מטורף ובטח גם מסכן אותו. זה גם לא מוציא אותנו טוב, אבל אין קסמים. יכול להיות שעם החזרה של רוקאס, התלות בו בעמדה הזאת תהיה יותר קטנה. לגבי העתיד, צריך לפתור את הסיטואציה הזו. אין לי עכשיו תשובות. נצטרך לשבת ולדבר. זה בשילוב עם מה שיקרה בארץ".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
ווניין גבריאל, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכבי תל אביב תמשיך לחכות לו. ווניין גבריאל/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

פנרבחצ'ה של שרונאס יאסיקבצ'יוס מכוונת גם העונה הכי רחוק שאפשר ביורוליג, אך הפתיחה רחוקה מלהיות חלקה. אחרי חמישה משחקים הטורקים רשמו כבר שני הפסדים, כולל תבוסה ביתית לכוכב האדום בלגרד, ואיבדו את סקוטי ווילבקין שגמר את העונה ובמקומו נחת בשבוע שעבר הגארד סקיילר מייז.

שני השחקנים המעניינים ביותר באספקט של מכבי תל אביב לקראת המשחק הם ווייד בולדווין ובונזי קולסון שעברו הקיץ ממכבי לפנר. השניים פתחו את העונה בצורה די סבירה, כמו יתר חבריהם, כשבטורקיה מצפים גם מהם ליותר. בולדווין רושם 12.8 נקודות ו-4.4 אסיסטים ביותר מ-30 דקות למשחק, קולסון מוסיף 9.6 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-24 וחצי דקות לערב. נייג'ל הייז דיוויס, שמגיע אחרי ערב חלש מאוד נגד פנאתינייקוס, רושם 12.6 נקודות למשחק, והקלע הטורקי טאריק ביברוביץ' מוסיף 11.7 נקודות. שחקנים מובילים נוספים הם ניקולו מלי האיטלקי, שעד כה מאכזב עם 5.6 נקודות ומרקו גודוריץ' עם 7 נקודות למשחק. מתחת לסל מחלקים את הדקות בובאן מריינוביץ' הענק, קם בירץ' ושרטאק שאנלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully