וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי שוב אכזבה, יאניס מודאג: "אין לנו זהות"

אחרי שחטפו 133 נקודות משיקגו, הבאקס הפסידו גם לברוקלין החלשה. דוק ריברס הודה: "מאכזב מאוד, אנחנו מוציאים לפועל רע מאוד וזה עלי"

חשיפת הפסל של דווין וויד מחוץ לאולם של מיאמי/מתוך הטוויטר של מיאמי היט

עונת ה-NBA בחיתוליה, אך לא לפתיחה הזו פיללה מילווקי. אחת המועמדות המובילות במזרח עומדת על מאזן 2:1 - אחרי ניצחון על פילדלפיה החסרה במשחק הפתיחה הגיע 133:122 לשיקגו והלילה (בין ראשון לשני) 115:102 מביך מול ברוקלין, אחת הקבוצות החלשות בליגה.

ההגנה של הבאקס שוב לא תפקדה, ואפשרה לנטס (נזכיר: חמישייה של דניס שרודר, קאם ג'ונסון, קאם תומאס, בן סימונס ודוריאן פיני סמית') לקלוע 35 נקודות ברבע השלישי ו-32 ברביעי. "כרגע, אין לנו זהות", הודה הכוכב הגדול והמתוסכל יאניס אנטטוקומפו.

הגריק פריק הוסיף והסביר: "איך אנחנו אמורים לנצח את המשחק? דרך הגנה של 48 דקות? דרך הזזה של הכדור ל-48 דקות? דרך התקפה? אנחנו חייבים למצוא זהות, וכרגע אין לנו כזאת".

"שני המשחקים האחרונים היו מאוד מאוכזבים", הודה המאמן דוק ריברס. "זו עדיין תחילת העונה, צריך להמשיך להילחם, אבל אלה משחקים שאנחנו אמורים לנצח. צריך לעשות משהו כדי לשחרר את החבר'ה בהתקפה בצורה טובה יותר, כרגע אנחנו מכריחים זריקות קשות מדי, אין לנו מספיק ספייסינג ואנחנו מוציאים לפועל רע מאוד. זה באשמתי. אני צריך להבין מה עושים".

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. Luke Hales, GettyImages
מכאן זה רק הולך ונעשה קשה יותר. יאניס/GettyImages, Luke Hales

החדשות הרעות מבחינת הבאקס הן שכעת הלו"ז רק הופך קשה יותר: מחר הם יפגשו את האלופה בוסטון בחוץ, ולאחר מכן מחכים להם משחקים מול ממפיס (חוץ), קליבלנד (בית), קליבלנד (חוץ), יוטה (בית), ניו יורק (חוץ) ובוסטון (בית).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully