וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס לשחקנים: "תאמינו בעצמכם". עידו לוי חוזר להרכב

28.10.2024 / 9:27

מאמן הפועל חדרה יעבור למערך שלושה בלמים ומקווה להפתיע את הירוקים בטרנר (20:30, ספורט4): "על כל טעות נשלם מיידית"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

הפועל חדרה, שעדיין לא ניצחה העונה בליגה, תגיע הערב (שני, 20:30, ספורט4) למשחק חוץ נגד מכבי חיפה באצטדיון טרנר שבבאר שבע. הירוקים העתיקו את המשחק מסמי עופר לטרנר בשל הגבלות פיקוד העורף על הכנסת קהל למגרשים בצפון, כך שהבוקר תעשה חדרה את דרכה דרומה ותשהה בבית מלון עד מועד המשחק.

המאמן חיים סילבס מתכנן לעבור למערך של שלושה בלמים, כאשר עידו לוי שהחלים מפציעה בשריר הארבע ראשי ישוב להרכב ויפתח לצידם של ליסב עיסאת וממאדו אמבוג'. המגן הראל שלום שוב נפצע וייעדר מהסגל, כאשר איציק שולמייסטר יפתח במקומו בשמאל.

שלישיית הקישור תורכב מדן איינבינדר, עבדולאיי סיסה ורוסלן ברסקי, כאשר ג'יימס אדניי וגודסווי דוניו יפתחו בחלק הקדמי. השניים, שהיו מעורבים בסיפור הפנדל המוחמץ נגד מכבי נתניה, ננזפו על ידי הצוות המקצועי בשל התנהלותם. סילבס הבהיר לשחקנים שמעתה והלאה, מי שכתוב בלוח הבועטים לפי הסדר המופיע ברשימה ובמידה שהוא נמצא על המגרש, הוא זה שייקח את הפנדל הבא, כאשר אדניי הוא האופציה המועדפת על ידי המאמן.

חיים סילבס מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
אפשר להוציא נקודות? סילבס/ברני ארדוב

סילבס הירבה השבוע בשיחות אישיות, בנוסף לאסיפות הקבוצתיות, כאשר המסר העיקרי לשחקנים לקראת המפגש מול מכבי חיפה היה: "תאמינו בעצמכם, אתם מסוגלים לחזור עם נקודת מהמשחק הזה, אבל חשוב שתהיו מרוכזים לאורך כל המשחק, כי על כל טעות קטנה מול קבוצה איכותית כמו מכבי חיפה, נשלם באופן מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully