וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חכה לאסיפת הקבוצה מחר": הרשת לועגת לשחקן שיקגו. ויש סיבה טובה

טייריק סטיבנסון משיקגו ברס היה עסוק בהקנטת אוהדים, שכח לכסות בהגנה, הסיט את הכדור לידי נואה בראון והדובים הפסידו לוושינגטון בגלל זריקה שלא תיאמן. ברשת לא ריחמו, השחקן התנצל

ההיסטוריה של שיקגו ברס רוויית אכזבות, אבל בספורט, כמו בספורט, תמיד כשאתה חושב שחווית את הגרוע מכל, אתה מבין שאין שיא שלילי שלא תוכל לשבור. הלילה (בין ראשון לשני) הברס שיחקו התקפית גרוע מאוד בוושינגטון, אבל טאצ'דאון 19 שניות לסיום העניק להם יתרון 12:15 והזדמנות לגנוב את הניצחון מהקומנדרס.

ג'יידן דניאלס, הקוורטרבק הרוקי של וושינגטון, הצליח במהלך האחרון בהחלט של המשחק להתחמק משומריו ולזרוק "הייל מארי" (זריקת ייאוש עם תפילה השמיימה). הסיכוי של כדור כזה לנחות בידיים נכונות נמוך עד כמעט אפסי, אבל במקרה של הברס הכול אפשרי - הסטת הכדור הובילה אותו לנחות בידיים של נואה בראון מוושינגטון, הקומנדרס ניצחו - ושק הדמעות של אוהדי שיקגו נפתח כשבמוקד מגן הפינה טייריק סטיבנסון. בסרטון אוהדים נראה סטיבנסון כשהוא מתגרה באוהדי וושינגטון, שוכח לכסות בזמן בהגנה, מצטרף באיחור - ואז מעיף את הכדור לידיו של בראון.

הרשת לא ריחמה, כמובן.

סטיבנסון שיגר התנצלות לאוהדים מיד לאחר סיום המשחק. "אני רוצה להתנצל על חוסר תשומת הלב והפוקוס. המשחק לא נגמר עד שהשעון מראה 00:00. אי אפשר לקחת שום דבר כמובן מאליו, רשמתי לעצמי. השיפור יגיע".

  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו ברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully