וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניית פרסה? רומא תפטר את יוריץ', דה רוסי התבקש לחזור

דיווח: אחרי התבוסה 5:1 לפיורנטינה, הבעלים פנו למי שפוטר בספטמבר כדי שיחליף את הקרואטי. באיטליה קוטלים: "תתביישו!"

תיקתקנו, 27.10/פלייר

המפלה 5:1 בידי פיורנטינה אמש (ראשון) עלולה להיות אקורד הסיום העגום של איבן יוריץ' כמאמן רומא, פחות מחודש וחצי אחרי שמונה. ובזמן שהאוהדים הזועמים כבר איבדו סבלנות כלפי הקרואטי, באיטליה מדווחים כי בעלי המועדון, האחים פרידקין, מתכוונים להכות על חטא ולהחזיר לתפקיד את מי שפוטר באמצע ספטמבר: דניאלה דה רוסי.

לפי "RAI", הבעלים החליטו לפטר את יוריץ' בעקבות התבוסה, יצרו קשר עם דה רוסי - שהספיק להחליף סוכן מאז שנשלח הביתה - וביקשו ממנו לחזור, מאחר שהוא עדיין תחת חוזה. הסמל הגדול של רומא אמור להשיב היום להצעה. המאמן הנוכחי מחזיק במאזן של שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים בשמונה משחקים בכל המסגרות.

באותו מקור נכתב גם שמסימיליאנו אלגרי, רוברטו מאנצ'יני וקלאודיו ראניירי סומנו אף הם כמועמדים למקרה שדה רוסי יסרב.

מאמן רומא איבן יוריץ'. Gabriele Maltinti, GettyImages
עשוי לסיים את דרכו הרבה יותר מהר מהצפוי. איבן יוריץ'/GettyImages, Gabriele Maltinti

מי שביקר בתקיפות את האחים פרידקין הוא שחקן העבר של מילאן זבונימיר בובאן, כיום פרשן ברשת "סקיי איטליה", שבמקרה הוא בן ארצו של יוריץ'. "הבעיה היא שהוא המאמן האחרון שהייתה רוצה להביא בסיטואציה הזאת. הוא טוב בסגנון אחר לגמרי של כדורגל, הוא רוצה שחקנים חזקים פיזית ועם סיבולת גבוהה, בעוד שכאן הוא קיבל סגל מאוד טכני".

על התנהלות הבעלים כלפי סמלי המועדון, כולל פרנצ'סקו טוטי ששימש כמנהל מקצועי במשך שנתיים עד אמצע 2019, בובאן הוסיף: "זו סיטואציה מגוחכת שבה מנהיגים לא מתאימים התייחסו בחוסר כבוד לערכי האוהדים של רומא. יש אנשים שכתבו את ההיסטוריה של המועדון והם נזרקו הצידה כאילו היו אף אחד. הם לא נתנו לטוטי הזדמנות ללמוד את התפקיד, את דה רוסי הם שרפו מיד כאילו היה אפס. איך אתם מעזים? תתביישו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully