וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: ריאל מדריד חייבת חיזוק - אך לא בטוח שהוא יגיע

עודכן לאחרונה: 28.10.2024 / 7:34

לפי "אס", ההשפלה מול ברצלונה בקלאסיקו חייבת לגרום לראשי המועדון לעבות את הסגל אך "ההנהלה מתעקשת שלא תבצע שינויים בינואר"

תקציר: אינטר - יובנטוס 4:4/ספורט1

ריאל מדריד עדיין מלקקת את הפצעים אחרי ה-4:0 המהדהד שחטפה בקלאסיקו - וכעת כולם מנסים להבין האם לתבוסה המשפילה תהיה השלכות. לפי "אס", התשובה חיובית: "אין קלאסיקו ללא השלכות. גודל המשחק הזה יכריח שינויים. הכשלים בסגל של מדריד נחשפו עוד קודם לכן", אך כעת, מאמינים כולם, כבר אי אפשר להתעלם מהם.

כשל ראשון, לפי "אס", הוא בין הקורות - אנדריי לונין לא מחליף טוב מספיק לטיבו קורטואה; אך הצרה העיקרית מגיעה ממרכז השדה, שם לא נעשה ניסיון להחליף את טוני קרוס בקיץ. "ניסו להחליף את אותו עם השערים של קיליאן אמבפה", נכתב. "בינואר אי אפשר להביא שחקן בפרופיל של קרוס, לריאל היתה הזדמנות לעשות זאת בקיץ והיא בחרה שלא".

שחקני ריאל מדריד לוקה מודריץ', פדריקו ואלוורדה. Mateo Villalba, GettyImages
שחקני ריאל מדריד לוקה מודריץ', פדריקו ואלוורדה/GettyImages, Mateo Villalba

עם זאת, לפי אותו דיווח, ההנהלה "לא רוצה לצרף חיזוק, ומתעקשת שלא תבצע שינויים בינואר" - זאת למרות הפציעות הרבות שספגה עד כה חוליית ההגנה. בפרט, זקוקה ריאל לחיזוק בעמדת המגן הימני על רקע הפציעות של דני קרבחאל, והחלום הרטוב ממשיך להיות טרנט אלכסנדר ארנולד שיסיים בקיץ הבא את חוזהו בליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully