וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה סוף סוף קלע שלשה ראשונה לעונה, בילאפס נותן גב

הישראלי עומד על 9 אחוז בלבד מחוץ לקשת אך מחזיק במדד-פלוס השני בטיבו בקבוצה. מאמן פורטלנד: "אני צריך להריץ לו יותר תרגילים. כולנו מנסים להכיר אותו, והוא עוד מנסה להכיר אותנו"

דני אבדיה מטביע באימון פורטלנד/מתוך הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

יומיים לאחר שהפסידה לה 105:103, פורטלנד נקמה הלילה (בין ראשון לשני) בניו אורלינס וחגגה ניצחון בכורה העונה - 103:125 מרשים למדי. דני אבדיה ממשיך להוריד חלודה אחרי פתיחה מעט בינונית לעונה, 11 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-30 דקות משחק.

הקשיים העיקריים של הישראלי עד כה העונה קשורים בקליעה שכל כך השתפרה אשתקד בוושינגטון. אחרי 4 מ-10 מהשדה מול גולדן סטייט הגיע משחק נפל של 1 מ-9 מול הפליקנס בשבת, והלילה הוא סיפק 4 מ-12 מהשדה. החדשות הטובות: אחרי שהחטיא את שמונה השלשות הראשונות שלו, הישראלי סוף סוף מצא את הטבעת.

"אני צריך להריץ תרגילים ולמצוא לו זריקות", טען צ'ונסי בילאפס. "אבל יותר מהכל, כולנו מנסים להכיר את דני והוא מנסה להכיר אותנו".

אבדיה קולע עד כה העונה ב-29 אחוז מהשדה - הכי נמוך מבין שחקני פורטלנד ששותפו למעלה מ-6 דקות בממוצע למשחק, כולל 9.1 אחוז בלבד מחוץ לקשת. לצד זאת, נציין שהוא מדורג שני בקבוצה במדד הפלוס-מינוס - רק לשני שחקנים יש מדד חיובי עד כה: הישראלי (3.3) ואנפרני סיימונס (4.3).

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דני אבדיה מול שחקן ניו אורלינס פליקנס דניאל תייס. רויטרס
ממשיך להוריד חלודה. אבדיה/רויטרס

"אהבתי מאוד שהצלחנו להתאושש", אמר בילאפס על הניצחון. "היה לנו הפסד קשה ואני שמח שהתאוששנו, שנתנו הכל, אנחנו מתכוונים להתחרות בכל ערב ואני מאוד אוהב איך שעשינו את זה, ואיך שעשינו את זה יחד בשני צידי המגרש. אנחנו מנסים לעזור זה לזה, כולנו עזרו לזה לזה, היינו מדהימים בריבאונדים - גם בהתקפה וגם בהגנה". על ג'רמי גרנט שפתח את העונה היטב בצל השמועות על טרייד אפשרי אמר המאמן: "עדיין לא מעריכים אותו מספיק, אם אתה לא אוהד פורטלנד אתה כנראה לא צופה בו. מי שיודע - יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully