וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה תמשיך את פתיחת העונה הכי טובה מאז 1963/64?

מוליכת הלאומית תארח את המדורגת שלישית הפועל רמת גן, לה איבדה את האליפות באותה עונה מדוברת. במקביל: הפועל תל אביב תארח באשדוד את מכבי הרצליה אחרי עזיבת קשטן, בני יהודה תפגוש את רעננה בכפר סבא (ג', 19:00)

תיקתקנו, 27.10/פלייר

הליגה הלאומית מספקת לנו מנה גדושה גם באמצע השבוע, כאשר המחזור ה-11 ייערך במלואו מחר (שלישי, 19:00). המוליכה הלוהטת הפועל פתח תקוה תארח את הפועל רמת גן השלישית במשחק המרכזי, הפועל תל אביב תדרים לאשדוד כדי לארח את מכבי הרצליה, בני יהודה יוצאת לכפר סבא כדי לפגוש שם את הפועל רעננה ואילו הפועל כפר שלם המפתיעה מחכה באצטדיון רמת גן למכבי יפו.

הפועל פתח תקוה - הפועל רמת גן

לראשונה מאז 1963/64, אז בליגה הבכירה, הפועל פתח תקוה התחילה עונה עם שמונה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. אז, אגב, היא איבדה בסופו של דבר את המקום הראשון לעולה החדשה הפועל רמת גן שחגגה אליפות היסטורית. 60 שנה אחרי, השתיים נפגשות למשחק צמרת בליגת המשנה, כאשר חמש נקודות מפרידות ביניהן. הפועל רמת גן ניצחה 0:1 בפתח תקוה בעימות האחרון (פברואר 2023) ולפני כן היו שלוש תוצאות תיקו. היא רוצה להמשיך את היכולת המצוינת בהנהגת גידי קאניוק ומור בוסקילה, כשמנגד פתח תקוה מציגה את ההגנה הטובה בליגה (רק שש ספיגות) ונהנית מכושר נהדר של אליאן רוחנא. בן אז'ובל עשוי לחזור אחרי שנעדר בגלל פציעה מהניצחון בראשון לציון.

הפועל תל אביב - מכבי הרצליה

בעונת העלייה הקודמת ניצחו האדומים את מכבי הרצליה פעמיים על האפס, והם מקווים לעשות את זה גם הפעם כדי להתקרב למוליכות. הניצחון הביתי אז היה בפתח תקוה, ההפסד האחרון למכבי הרצליה היה כשהפועל תל אביב אירחה ברמת גן (בליגת העל, 2:0 באוקטובר 2007) וכעת המשחק יהיה באצטדיון באשדוד, כדי לאפשר לכמה שיותר אוהדים להגיע. אחמד עאבד עשוי לפתוח אצל מסאי דגו אחרי שער הניצחון ב-0:1 על עכו. האורחת, שטרם שמרה העונה על שער נקי, תנסה להפתיע עם אור אינברום ורועי בן שמעון למרות הזעזוע מעזיבתו הפתאומית של תומר קשטן.

מאמן הפועל תל אביב מסאי דגו לצד אחמד עאבד. מאור אלקסלסי
יקבל את המקום בהרכב? אחמד עאבד עם מסאי דגו/מאור אלקסלסי

הפועל רעננה - בני יהודה

הכתומים מקווים שה-0:3 הביתי על רמת השרון יכניס אותם למומנטום שיאפשר את צמצום הפער משתי המוליכות, אבל לשם כך צריכים לייצב הרכב ולפתור את בעיית משחקי החוץ (שלושה רצופים ללא ניצחון). יש לבני יהודה הזדמנות לעשות את זה מול הפועל רעננה נטולת הבית, שתארח אותה בכפר סבא אחרי 0:4 קל בעפולה ומשחק ראשון העונה עם שער נקי. גיל יצחק, מלך שערי הליגה עם שבעה כיבושים, יפגוש את הצמד של רעננה - ניוטון וויליאמס וניר עזריה שהבקיעו ארבעה כל אחד.

הפועל כפר שלם - מכבי יפו

סגנית המוליכה חילצה 2:2 בתוספת הזמן בכפר סבא, נותרה עם הפסד בודד במאזנה וכעת חוזרת לרמת גן, שם צברה 10 נקודות מ-12 אפשריות. מכבי יפו הובסה 3:0 ביום שישי על ידי נוף הגליל וסופרת ארבעה מחזורים ללא ניצחון (שני הפסדי בית לצד שתי תוצאות תיקו בחוץ). מתן בית יעקב יחזור אחרי עונש הצהובים, אבל המורחקים שביט אלגבי ואריאן מרסוליה ייעדרו ובלעדיהם הגנת יפו תנסה לעצור את ריף מסיקה, שמוביל את כפר שלם עם חמישה שערים ושישה בישולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניוטון וויליאמס, שחקן הפועל רעננה. דני מרון
ינסה להפתיע את בני יהודה. ניוטון וויליאמס/דני מרון

הפועל אום אל פאחם - הפועל כפר סבא

מהראן לאלה החל את דרכו כמאמן אום אל פאחם עם 2:2 מול מכבי הרצליה. זו הייתה הנקודה השלישית של נועלת הטבלה, שמחפשת ניצחון בכורה מול קבוצה נוספת שסיימה ב-2:2 בשישי, רק מתסכל הרבה יותר. הפועל כפר סבא עלתה פעמיים ליתרון ב-10 שחקנים, אבל טעות קשה של ראזי אבו חמדאן גרמה לשוויון מאוחר ו-2:2 שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. ג'פרי ניסמבאום ייעדר בגלל הרחקה.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל ראשון לציון

39 שערים היו במשחקי רמת השרון העונה (יותר מכל קבוצה בליגה) ובכל משחקי הבית שלה שתי הקבוצות מצאו את הרשת. זה יכול לעודד מעט את הפועל ראשון לציון, שהפסידה בלי לכבוש בשלושת המחזורים האחרונים וסופרת חמישה הפסדים בשישה משחקים. הכתומים לא עמדו בציפיות מתחילת העונה וכעת רק רוצים להתרחק מהתחתית, אבל זה לא יהיה פשוט ללא השוער המורחק אריק ינקו. את רמת השרון הם לא ניצחו בחוץ מאז מאי 2021.

אופק אטיאס שחקן הפועל עכו מאוכזב. מאור אלקסלסי
את כל 10 הנקודות שלה העונה השיגה עכו בחוץ. אופק אטיאס/מאור אלקסלסי

מ.ס. כפר קאסם - הפועל עכו

ללא מלך שעריה מוחמד חטיב, שהורחק בתבוסה 3:0 ברמת גן, מ.ס. כפר קאסם תנסה לנצח יריבה לה הפסידה בכל שלושת המפגשים האחרונים. הפועל עכו מתחה את הפועל תל אביב עד לדקות הסיום, אבל בסופו של דבר רשמה הפסד שישי ברציפות בבית (כולל סוף העונה שעברה). את כל 10 הנקודות שלה העונה השיגה בחוץ והיא רוצה לשפר את המאזן הזה אחרי הביקור בבת ים.

הפועל נוף הגליל - הפועל עפולה

פתיחת העונה האיומה של עפולה השכיחה את מסע ההישרדות המופלא והובילה לסיום דרכו של יוסי ג'נאח. מאמן חדש עדיין אין ובינתיים תנסה הקבוצה להשיג ניצחון ראשון העונה, שגם יחלץ אותה מהקו האדום. נוף הגליל במקום ה-14 ומקדימה אותה בשתי נקודות, אחרי ה-0:3 בחוץ על מכבי יפו שסידר קצת אוויר לנשימה. עפולה לא ניצחה בנוף הגליל מאז דצמבר 2016 ותחסר שוב את שלו דניאל המורחק.

משחקי יום שישי (15:00):

הפועל פתח תקוה - הפועל ניר רמת השרון
הפועל רמת גן - הפועל עכו
בני יהודה - הפועל נוף הגליל
מכבי יפו - הפועל אום אל פאחם
מכבי הרצליה - מ.ס. כפר קאסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully