וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שתי סטירות" של יילדיז העירו את אינטר: "הדרבי המלהיב אי פעם"

כובש הצמד הכי צעיר בתולדות הדרבי ד'איטליה חילץ עבור יובנטוס 4:4 בלתי נשכח ושובר שיאים. מנגד, "סנטה קלאוס" דנילו הפך ל"חולייה החלשה" בהגנה. גם הנראזורי מכים על חטא: "היה להם קל מדי להבקיע"

תקציר: אינטר - יובנטוס 4:4/ספורט1

שני מהפכים תוך 22 דקות, קאמבק מפיגור כפול ושמונה שערים בפעם השלישית בלבד בהיסטוריה: את התפוקה הנדירה והבלתי נתפסת הזו סיפק הערב (ראשון) הדרבי ד'איטליה בין אינטר ליובנטוס, שהסתיים ב-4:4 בתום מפגש שכבר מתואר כמרתק וה"מלהיב ביותר" ששתי הקבוצות הללו הניבו אי פעם.

אינטר עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-15, הספיקה לשמוט אותו עד הדקה ה-27 ולחזור להוביל 10 דקות אחר כך, לפני שדנזל דמפריס העלה אותה ל-2:4 בשלב מוקדם של המחצית השנייה. אלא שבדקה ה-61, עלה מהספסל של יובנטוס גיבור הדרבי הזה: קנאן יילדיז, הטורקי בן ה-19 ו-176 ימים, הפך הערב לשחקן הצעיר ביותר שכובש צמד בדרבי ד'איטליה במסגרת הסרייה A. בדקות 71 ו-82 הוא מצא את הרשת, וחילץ נקודה עבור הקבוצה של טיאגו מוטה.

"אינטר חלמה ויילדיז העיר אותה בשתי סטירות", כתבו ב"טוטוספורט". שחקן ההתקפה שנבחר לאיש המשחק אמר בסיום: "אני רק רוצה להודות לקבוצה שלי, למשפחה שלי ולמאמן. לא תמיד קל, אבל שמחתי להיכנס ולעזור לקבוצה עם שני שערים. במשחקים כאלה צריך להישאר ביחד, כי בכדורגל דברים תמיד יכולים להשתנות. נכנסתי בכל הכוח ואני מרגיש טוב".

קנאן יילדיז שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
גיבור המשחק ההיסטורי. יילדיז/רויטרס

השוער מיקלה די גרגוריו, שעזר במספר הצלות למנוע את הגדלת הפיגור כשהתוצאה הייתה 4:2, הוסיף: "כואב לספוג ארבעה שערים, אבל הכי חשוב שהגבנו חזק כקבוצה. יש לנו כל כך הרבה אופי - והוכחנו זאת שוב. אנחנו יכולים להמשיך בגישה הזו והיא תיקח אותנו רחוק".

לראשונה בהיסטוריה, נכבשו חמישה שערים במחצית הראשונה במשחק ליגה בין אינטר ליובנטוס. הראשון שבהם הגיע בפנדל, אותו "תרם" דנילו למארחת. ברשת לעגו לקפטן הברזילאי של הביאנקונרי, שהעניק ליריבה בעיטת עונשין מ-11 מטרים משחק שני ברציפות אחרי שעשה זאת גם בהפסד לשטוטגרט בליגת האלופות, וכינו אותו "סנטה קלאוס". בתקשורת קטלו: "הוא הפך לחולייה החלשה בהגנה של יובה. היריבות תוקפות אותו כל הזמן, לרוב זה קל מדי עבורן".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
פיוטר ז'לינסקי, אינטר. Marco Luzzani, GettyImages
פיוטר ז'לינסקי, אינטר/GettyImages, Marco Luzzani

בצד של אינטר, ז'לינסקי שכבש צמד בשני פנדלים מוצלחים במחצית הראשונה, הודה: "כולנו היינו יכולים לעשות יותר, במיוחד בשער השלישי שלהם. היינו צריכים להחזיר את הכדור מהר יותר, השארנו להם יותר מדי שטח, היה להם קל מדי. אנחנו יודעים שיש ליובנטוס שחקנים טובים, מהירים שיכולים לכבוש". הפולני, שחגג שערי בכורה במדי הנראזורי, הוסיף: "זה נחמד להבקיע פעמיים מול קבוצה מהטופ, אבל מה שחשוב זה לנצח. לא השגנו את זה, אני מקווה שאוכל לתרום עוד שערים שיעזרו לקבוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully