וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאקה עקף את הנרי, קראגר התאכזב מליברפול: "ציפיתי ליותר"

שחקן הכנף הפך לצעיר ביותר בארסנל שמגיע ל-50 שערי פרמיירליג והחמיא לכוכב העבר ("כל השיאים שלו, הכל קשור אליו"), אך גם לא הסתיר את אכזבתו מה-2:2: "פציעת גבריאל היא לא תירוץ". קראגר לא התרשם מסגנית המוליכה, ואן דייק עקץ וסלוט שיחזר הישג מ-1923

תקציר: ארסנל - ליברפול 2:2/ספורט1

לא פחות מארבעה משחקים נערכו היום (ראשון) ונעלו את המחזור התשיעי בפרמיירליג, אבל במוקד המשחק הגדול בין ארסנל לליברפול שהסתיים ב-2:2. החבורה של מיקל ארטטה הייתה קרובה לניצחון שיאפשר לה להיצמד לליברפול, שאיבדה את הפסגה אמש (שבת) למנצ'סטר סיטי, אבל הפציעות וההגנה המאולתרת שאיתה סיימה את המשחק עשו את ההבדל, מוחמד סלאח איזן והשתיים התחלקו בנקודות - לשמחתה של האלופה מנצ'סטר סיטי ששמרה על הפסגה.

ארסנל הגיעה למשחק הצמרת ללא וויליאם סאליבה שהורחק בהפסד לבורנמות' בשבוע שעבר, בלי ריקרדו קלאפיורי הפצוע ואת השוויון המאוחר ספגה אחרי שגבריאל נפצע ויצא וכמוהו גם יוריין טימבר, אותם החליפו יקוב קיוויור ומיילס לואיס סקלי בן ה-18.

וירג'יל ואן דייק, בלם ליברפול. GettyImages
החמיא לארסנל, אבל גם סיפק עקיצה קלה. ואן דייק/GettyImages

וירג'יל ואן דייק, בלם ליברפול שגם במחצית הראשונה איזן ל-1:1 אחרי שערו המרהיב של בוקאיו סאקה, נשאל בסיום אם הם הרגישו את השפעת הפציעה של גבריאל על המארחים, אך עקץ: "שחקן שלהם נפצע? חשבתי שהיו להם רק שני פצועים", כשבאנגליה הסבירו כי התכוון לכך שטימבר וסאקה היו בספק, אולם פתחו בהרכב כרגיל.

עוד אמר ההולנדי: "הגענו למגרש מאוד קשה, מול קבוצה חזקה מאוד ולחזור מולה פעמיים מפיגור זה דבר טוב. אנחנו לוקחים את הנקודה וממשיכים הלאה".

סאקה, שכמו טימבר לא יכול היה להשלים 90 דקות, נשאל גם כן על השפעת הפציעה של גבריאל שטרם ברור מצבו: "הוא שחקן מאוד חשוב, אבל זה שהוא נפצע זה לא תירוץ. אנחנו צריכים לדעת להסתגל ולשחק הכי טוב שאנחנו יכולים וזה בכלל לא משנה מי נמצא על המגרש".

ארטטה נראה מאוד מודאג ממצבו של גבריאל, שניסה לחזור לחק אחרי הפגיעה ולא הצליח, ואמר על הברזילאי: "הוא לא יכול לרוץ, זה כל מה שאני יודע".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
בוקאיו סאקה, שחקן ארסנל. רויטרס
סאקה עקף את הנרי, אבל ארסנל שוב לא ניצחה/רויטרס

סאקה בן ה-23 כאמור כבש את השער הראשון במשחק והצליח להשכיח את הספק הגדול שהיה לגביו לקראת ההתמודדות בעקבות פציעה שגרמה לו להיעדר משני המשחקים האחרונים של הקבוצה. זה היה שערו ה-50 בפרמיירליג, השחקן הכי מהר שעשה זאת במדי התותחנים - עקף הערב את תיירי הנרי ועל כך אמר: "כל השיאים הם שלו. אם אתה כובש או מבשל ועוקף מישהו, זה את הנרי. הכל קשור אליו. אני שונא להפסיד משחקים, זה מאוד מתסכל לצפות מהצד, כל מה שעבר לי בראש זה שאני צריך לחזור כמה שיותר מהר ואני שמח שהיום לקחתי חלק".

באנגליה ציפו להרבה יותר מליברפול ובלם העבר ג'יימי קראגר אמר על הקבוצה שהאו כל כך מזוהה איתה: "ציפיתי ליותר מליברפול, חייב להודות שהתאכזבתי היום. לארסנל היו המון בעיות לפני המשחק ובמהלכו וציפיתי לראות מליברפול הרבה יותר הערב".

קראגר, אגב, בחר באיברהימה קונאטה כמצטיין בליברפול הערב וגם המאמן ארנה סלוט שיבח את הצרפתי: "הוא לא תמיד מקבל את הקרדיט שהוא ראוי לו". סלוט הפך למאמן ליברפול הראשון שלא מפסיד אפילו פעם אחת בשבעת משחקי החוץ הראשונים שלו מאז וויליאם קונל ב-1923.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully