וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיד בסול: "הרגשתי שלחלק מהשחקנים עלה השתן לראש"

דווקא אחרי הנקודה היקרה שצברה בני ריינה בבאר שבע, הבעלים דיבר ב-103FM על כעסו בעקבות ההפסד למכבי פתח תקוה. וגם: דעתו על האוהדים שלא עמדו בעת נגינת ההמנון

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה 1:1/ספורט1

שני הפסדים רצופים שספגה בני ריינה מול בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה לפני פגרת הנבחרות הצליחו לקלקל את מצב הרוח וכמובן שאת המאזן של מכבי בני ריינה, אבל נראה שהקבוצה של שרון מימר חוזרת לעצמה. בשבוע שעבר היא גברה 0:1 על עירוני קרית שמונה ואמש (שבת) הצילה נקודה יקרה בבאר שבע בדקה ה-90+8, בזכות עוד שוויון דרמטי מול קבוצת צמרת וסיפקה הוכחה נוספת לאופי החזק שיש לה.

בריאיון בתוכנית הספורט ב-103FM, התייחס לכך הבעלים סעיד בסול שלא הסתיר את שמחתו מה-1:1 בטרנר. "אתמול ראיתם את הלחימה והנשמה, לא זכור לי שהייתה קבוצה עדיפה על השנייה וזה מה שאני מחפש - לראות כדורגל יפה".

האזינו לריאיון המלא עם סעיד בסול

למרות זאת, בסול לא שכח את ההפסדים לפני מספר שבועות וטען: "הכעס שלי לא היה בעקבות ההפסד או התוצאה. הרגשתי שלחלק מהשחקנים עלה השתן לראש ושהם באים למשחק בלי רוח, בלי הנוכחות ובלי הלב. אז אתה עלול לספוג שערים בדקה האחרונה. בגלל זה כעסתי, אני רוצה להישאר בליגה. זו המגמה הראשונית".

בסול גם נשאל על כך שמספר אוהדים ביציע בחרו להמשיך לשבת בעת נגינת ההמנון: "אף אחד לא אמר שלא צריך לכבד. אין דבר כזה לא לכבד, כולם מכבדים. אני באתי למשחק. במקום לשאול את המאמן על כדורגל, עוברים לשאלות לא קשורות לכדורגל. אני רואה את זה. אני בעד לכבד את ההמנון ואת כל מה שקורה במדינה, אבל האנשים גם צריכים לכבד את המגזר הערבי".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully