וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין ללא אנטוניו בלייקני, הפועל תל אביב יוצאת לבאר שבע

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 17:32

המחזור הרביעי בליגת העל: שחקן החיזוק צפוי לנחות רק בשלישי, קבוצתו תנסה להישאר מושלמת (שני, 18:50). גליל עליון תארח את הפועל עפולה בחדרה (20:50), הפועל חיפה תשאיר את קרית אתא ללא ניצחונות (18:40)?

תיקתקנו, 27.10/פלייר

המחזור הרביעי בליגת העל יינעל מחר (שני). הפועל תל אביב היא אחת משתי קבוצות מושלמות עד כה בליגה, והיא תרצה להישאר כך גם לאחר משחק החוץ נגד הפועל באר שבע. הפועל גליל עליון והפועל עפולה יחפשו ניצחון שני כשיפגשו בחדרה, ואילו עירוני קרית אתא תרצה לרשום ניצחון ראשון אחרי שלושה הפסדים כשתתארח ברוממה אצל הפועל חיפה.

הפועל באר שבע - הפועל תל אביב (18:50)

הרבה מאוד לחץ השתחרר בבאר שבע אחרי הניצחון על הפועל עפולה בשבוע שעבר. החבורה של אורן אהרוני נשארה בליגה בעונה שעברה רק במחזור הנעילה, והיא לא רוצה להיגרר לסיטואציה כזאת שוב, כך שניצחון על יריבה ישירה לתחתית בשלב מוקדם הוא בהחלט סימן מעודד. בבאר שבע מגיעים למשחק נגד הפועל תל אביב כשהם אנדרדוג מובהק, ומקווים שבהיעדר לחץ ובאולם הביתי שלהם הם יוכלו להציג כדורסל משוחרר וחיובי, ואולי לרשום את ההפתעה הגדולה של העונה עד כה.

מקבוצה שמגיעה ללא לחץ, לקבוצה לחוצה מאוד. חמישה ימים אחרי ההפסד הלא צפוי בטרנטו, הפועל תל אביב חוזרת אל הפרקט, לאחר ששחררה זר שני כבר, בן בנטיל. לרשותו של סטפנוס דדאס עומדים בשלב הזה רק שישה שחקנים זרים, כשהגארד אנטוניו בלייקני שחתם במועדון בשבוע שעבר אמור להגיע רק ביום שלישי לישראל ואת הבכורה שלו יערוך ככל הנראה רק במוצאי שבת במחזור הבא בליגה. בהפועל מקווים כי פערי האיכות בין הקבוצות יבואו לידי ביטוי גם על הפרקט, ושדדאס יוכל להשתמש ברוטציה רחבה ולהעניק מנוחה לחלק מהשחקנים לפני המשחק החשוב נגד בודוצ'נוסט ביום רביעי הקרוב ביורוקאפ. גיא פלטין חזר לאימונים, כך שהקבוצה התאמנה בסגל מלא.

לקראת המשחק אמר בר טימור: "אנחנו מגיעים למשחק מחר אחרי משחק מאכזב מול טרנטו שלימד אותנו הרבה. אנחנו מבינים שזו הזדמנות לתקן ולהמשיך להשתפר. עשינו הכנה מקסימלית כדי להביא את מה שמצפים מאיתנו, רוצים לחזור לנצח ונעשה הכל בשביל זה".

המאמן סטפנוס דדאס הוסיף: "באר שבע בחוץ זה תמיד משחק קשה וטריקי, אנחנו יודעים שהיה להם שבוע שלם להתכונן למשחק מולנו ואנחנו בטוחים שהם יגיעו מוכנים. חשוב לנו לקחת את הניצחון הזה ולהישאר בריאים. אנחנו רוצים להישאר במאזן מושלם בליגה ולצאת לרצף ניצחונות חדש".

שחקני הפועל תל אביב נועם יעקב, ברונו קאבוקלו, בר טימור. ברני ארדוב
דדאס יחלק כוחות? טימור, יעקב וקאובקלו/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - הפועל עפולה (20:50)

למרות סיטואציה לא פשוטה, פציעות וחיסורים, הפועל גליל עליון הייתה קרובה לנצח את הפועל חולון במשחק האחרון שלה, והיא בהחלט יכולה להיות מעודדת מהיכולת שלה מפתיחת העונה. החבורה של גוני יזרעאלי תציג מחר את הפורוורד רולי אולקינס ששיחק בעונה שעברה בנס ציונה, ויגיע לסייע לגליל בחלקים מהמשחק שבהם היא מתקשה. בגליל יודעים שניצחון על עפולה ייתן להם מקדמה לקראת המשך הדרך, בעוד הפסד ישלח אותם למאבקי התחתית בשלב המוקדם של העונה.

מנגד, הפועל עפולה נשארה מאוכזבת אחרי משחק החוץ בבאר שבע, כשהחבורה של אריאל בית הלחמי לא מצליחה לנצח במשחק צמוד ומפספסת הזדמנות ליצור פער מהתחתית כבר בפתיחת העונה. בעפולה ידעו כבר מההתחלה שהעונה הזאת לא תהיה פשוטה, והעובדה שהם עדיין לא שיחקו באולם הביתי שעובר שיפוצים לא מסייעת. מי ששיחק עם פציעה במחזור הקודם הוא ג'יי פי טוקוטו, ובקבוצה יודעים שהם חייבים את הפורוורד המנוסה שלהם בכושר שיא כדי לנצח את גליל.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סנדי כהן הפועל עפולה. דני מרון
אולי הפעם? סנדי כהן/דני מרון

הפועל חיפה - עירוני קרית אתא (18:40)

הקבוצה של אלעד חסין ממשיכה להתנהל עם לא מעט בעיות. ג'יילן ג'ונסון עזב את הקבוצה במהלך השבוע בשל המצב הבטחוני, ולצד סילבן לנדסברג שלא חזר עדיין לארץ למרות הבטחות שונות, נראה כי נכון לעכשיו חיפה היא הקבוצה שנפגעה הכי הרבה עד כה מהמלחמה בעונה הזאת. חיפה תציג במשחק שני שחקנים זרים חדשים - קני בוינטון שנמצא כבר מעל שבוע בארץ, ודיאנדרה פיניקני, שכבר חתם בקבוצה, עזב וחזר שוב. במועדון מקווים שלמרות כל השינויים הם יוכלו להמשיך במומנטום טוב ולנצח משחק שני ברציפות.

אחרי שלושה משחקי ליגה עירוני קרית אתא היא הקבוצה היחידה בליגת העל שעדיין לא רשמה ניצחון. החבורה של אלדד בנטוב שמתמודדת במציאות לא פשוטה פספסה הזדמנות במחזור הפתיחה נגד עפולה, ומאז יצאה לשני משחקים קשים ברמת גן ובירושלים והפסידה באופן צפוי. בקרית אתא מקווים להתאושש על חשבונה של הפועל חיפה, כשהקבוצה מהקריות שחררה במהלך הימים האחרונים את הפרוורד דריל מורסל, ובמקומו הגיע למועדון כריס סמית'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully