וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנהלה, קטש והחיזוק שלא מגיע: פיני גרשון על הצרות של מכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 13:48

המאמן האגדי טען בתכנית "פיני וחברים" ש"עופר ינאי הוא הבעיה הכי גדולה" של הצהובים, זיהה בביקורת של קטש מסר ברור להנהלה שאולי עוד יעלה לו ביוקר, והתייחס גם לסוגיית סייבן לי: "איך בוורלי חוזר והוא לא?"

תיקתקנו, 27.10/פלייר

מכבי תל אביב ניצבת בפני שבוע עמוס וקשה, שיכלול מפגשים עם פנרבחצ'ה וריאל מדריד החזקות. הצהובים ימשיכו להופיע עם סגל חסר, לאחר שעדיין לא הצליחו לצרף את הזרים שעודד קטש מקווה לקבל לעיבוי הסגל שלו.

לאחר ההפסד לז'לגיריס קובנה, התייחס פיני גרשון בתכנית "פיני וחברים", בהשתתפות אהרל'ה ויסברג מבית All In, לניסיונות החיזוק של הצהובים, וגם לדברי הביקורת שהביע עודד קטש בפני התקשורת בשבועות האחרונים: "לא נוח לו מהסיטואציה. בהנהלה יש אנשים עם הרבה כסף ועם לא פחות כבוד. אתה לא יכול לשים את כל החרא עליהם, וכשאתה אומר מה שאתה אומר - אתה מוריד אחריות ממך. אם עודד לא רוצה לאכול את החרא עד סוף השנה - לא יודע להגיד לך. הוא לא מרוויח מעט והוא גם לא יוותר על הכסף. אם הפשרה תהיה שלא יישב מישהו עם מעמד כמו של עודד ויזרוק עליהם את החרא כל הזמן, יכול להיות שהם יעדיפו שיהיו שניים שצריכים אותם יותר.

"לא יודע מאיזו סיבה, אבל השאירו את יותם (הלפרין) במערכת, הוא מאמן את הנוער. אולי תהיה איזשהי קומבינציה של פניני ויותם, הוא יכול לעזור בבוגרים יותר מאשר בנוער. הכל יכול להיות. יש במכבי כל מיני חונטות - אלה רוצים את זה, האלה מושכים לשם. לי היתה יותר שליטה".

צפו בתכנית המלאה

על החיזוק שעדיין לא מגיע אמר גרשון: "האוהדים חושבים שבגלל סיבות מסוימות, לא מכניסים את היד לכיס. מכבי תל אביב ניזונה - השנה קצת פחות - מכספי אוהדים. האוהדים קנו 9,000 מנויים והם לא רואים יורוליג. זה 40-45 אחוז מהתקציב. הכסף נמצא בקופה. זה כרגע מצב חירום, כל העונה יכולה ללכת לך עכשיו.

"אני נגד להביא שחקנים רק לפי סטטיסטיקה, כי סטטיסטיקה לבד לא יכולה לקבוע האם הוא שחקן או מתאים לקבוצה. כל שחקן יכול לעשות 20 נקודות במקום אחר, אבל במכבי יש לך פחות כדורים. מחלקת סקאוטינג רצינית צריכה שיהיו לה מועמדים לשנה הזאת כבר בשנה שעברה. לפני תשעה ימים סגרו את הבסטה ב-NBA".

גרשון הציץ על הצד השני של הכביש והוסיף: "עופר ינאי להבדיל ממכבי תל אביב מוציא את הכסף מהכיס. הוא הבעיה של האוהדים של מכבי וההנהלה של מכבי".

על סייבן לי, ששוב לא חזרה עם הצהובים ארצה, אמר גרשון: "איך בוורלי חוזר ולי לא? נכון, זה שני מיליון וזה חצי מיליון, אבל רגלנד הוא 400 אלף, והוא פה. חתמו איתו (עם לי) שהוא יכול לא לבוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully